آمادگی ارتش برای واگذاری مکان های عمومی به منظور برگزاری کنکور

به گزارش مجله توسعه دهنده، معاون هماهنگ کننده ارتش در تماس تلفنی با وزیر بهداشت آمادگی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای واگذاری مکان های عمومی به منظور یاری در برگزاری کنکور سراسری را خاطرنشان کرد.

آمادگی ارتش برای واگذاری مکان های عمومی به منظور برگزاری کنکور

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش صبح امروز در تماس تلفنی با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بنا بر تدبیر فرمانده کل ارتش، همانطور که روز گذشته هم در جلسه قرارگاه بهداشت و درمان نیرو های مسلح اعلام کردیم، آمادگی داریم برای تسهیل در برگزاری کنکور سراسری، فضا های پادگانی خود را در سراسر جغرافیای کشور در اختیار وزارت علوم قرار دهیم تا از فشردگی جمعیت جلوگیری گردد.

فرمانده قرارگاه پدافند زیستی ارتش توضیح داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در شرایط به وجود آمده و در راستای رعایت هرچه مطلوب تر پروتکل های بهداشتی آمادگی واگذاری مکان های عمومی شامل استادیوم ها، مساجد و سالن های عظیم برای برگزاری کنکور سراسری را دارد.

وی اضافه کرد: علاوه بر مکان های عمومی، فضای مراکز آموزشی آجا به ویژه شش دانشگاه ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز با درنظر دریافت دستورالعمل های بهداشتی، آمادگی لازم برای برگزاری کنکور سراسری را دارد.

امیر دریادار سیاری اعلام کرد: قرارگاه پدافند زیستی ارتش از ابتدای آغاز بیماری کرونا در زمینه های مختلف بهداشتی درمانی و فراوری مواد ضدعفونی و ماسک در خدمت به ملت شریف ایران اسلامی بوده و تا انتها عادی شدن شرایط آماده یاری رسانی به ستاد ملی مبارزه با کرونا خواهد بود.

نمکی وزیر بهداشت نیز در این گفتگوی تلفنی، ضمن قدردانی از ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در صورت اعلام احتیاج وزارت علوم، از ظرفیت های ارتش در سراسر کشور استفاده خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 مهر 1399 بروزرسانی: 9 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1273

به "آمادگی ارتش برای واگذاری مکان های عمومی به منظور برگزاری کنکور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی ارتش برای واگذاری مکان های عمومی به منظور برگزاری کنکور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید