آشنایی با هتل استقلال و 3 هتل لوکس دیگر در تهران

به گزارش مجله توسعه دهنده، شهر بزرگ تهران به دلایلی زیادی هم چون مرکز بودن و دلایل اقتصادی در همه فصل های سال میزبان افراد بسیاری از داخل و خارج کشور است. هتل ها و محل های اقامت فراوانی هم در شهر ساخته شده اند که مسافران می توانند از آن ها استفاده کنند. تنوع هتل ها به دلیل تنوع مسافران در تهران زیاد است. شما می توانید از مهمان سراهای با قیمت های پایین تا هتل های لوکس بین المللی را به نام هتل تهران خود انتخاب کنید.

آشنایی با هتل استقلال و 3 هتل لوکس دیگر در تهران

در این مطلب درباره هتل های لوکس تهران مانند هتل استقلال تهران و سه هتل دیگر مطالبی را بیان خواهیم کرد. البته هتل های لوکس شهر بزرگ تهران به همین سه یا چهار مورد ختم نمی شود و شما می توانید بسیاری از هتل های لوکس دیگر را هم در لیست بررسی و مقایسه خود داشته باشید. برای مقایسه و آگاهی می توانید با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا اطلاعات خوبی را به دست آورید.

هتل استقلال تهران

اولین هتلی که در لیست چهار موردی هتل های این مطلب قرار است به آن بپردازیم، هتل استقلال تهران است. احتمالا اگر با نام هتل های معروف تهران آشنایی مختصری داشته باشید، نام هتل استقلال به گوش شما خورده است. اگر هم با این هتل معروف تهران برخوردی نداشتید، کافی است جستجویی ساده در اینترنت برای رزرو هتل تهران انجام دهید تا نام آن را درمیان اولین هتل های بسیاری از سایت ها مشاهده کنید.

هتل استقلال در چهار راه پارک وی و تقاطع بزرگراه چمران و خیابان ولیعصر بنا شده و از سال 1341 پذیرای میهمانان و مسافران بوده است. البته در سال 1351 قسمت های جدیدی را هم به مجموعه خود اضافه نمود تا بتواند با خدمات و امکانات بیشتری، رفاه مسافران خود را تامین کند.

ممکن است هتل را با نام هتل پارسیان استقلال هم دیده باشید. دلیل این نام این است که بعد از انقلاب هتل نام قبلی خود را که رویال همیلتون بود، تغییر داد و در مجموعه هتل های پارسیان عضو شد. شما می توانید با اقامت در این هتل پنج ستاره و زیبا لحظاتی فراموش نشدنی را کنار هم سفران خود تجربه کنید. موقعیت مکانی هتل هم همان طورکه گفته شد بسیار مناسب است و برای افرادی که برای دلایل کاری به تهران سفر می کنند، می تواند دسترسی های خوبی را تا بسیاری از منطقه ها و اماکن فراهم کند. نمایشگاه بین المللی تهران یکی از مکان های نزدیک به این هتل است. اگر دوست داشته باشید، سری هم به نقاط دیدنی مثل پارک ملت، مجموعه سعد آباد و پارک ملت بزنید، هتل استقلال انتخاب بسیار خوبی برای شما خواهد بود.

هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس یکی از هتل ها نسبتا نو ساز تهران به تعداد میرود که از سال 1394 در منطقه سعادت آباد فعالیت خود را آغاز کرده است. اگر دنبال هتل تهران هستید و می خواهید یکی از بهترین هتل های شهر را برای مدت اقامت خود انتخاب کنید، قطعا یکی از مواردی که باید موردبررسی قرار دهید، هتل اسپیناس پالاس خواهد بود. در هتل سالن ها و اتاق های مدرنی برای برگزاری همایش ها و جلسات درنظر گرفته شده که از تکنولوژی های روز دنیا بهره برده اند. هتل اسپیناس انتهای بزرگ راه یادگار امام واقع شده و از اتاق های آن می توان دید بسیار خوبی به شهر داشت. اتاق های متنوعی در هتل وجود دارد که شما با توجه به نیاز و بودجه خود می توانید به رزرو یکی از آن ها اقدام کنید. رفتار کارکنان هتل بسیار حرفه ای و آموزش داده شده است و همه المان های هتل فضای دل نشینی را برای مدت اقامت شما فراهم خواهد کرد.

موقعیت هتل برای دسترسی به نقاط مختلف هم بسیار خوب است. هتل انتهای بزرگراه یادگار امام قرار گرفته و همین موضوع باعث شده تا به آسانی بتوان به نقاط زیادی از شهر بزرگ تهران دسترسی داشت. پارک ژوراسیک و پارک پرواز هم نزدیکی هتل قرار دارند و مسافران می توانند به صورت پیاده به آن ها دسترسی داشته باشند.

مراکز خریدی مانند پالادیوم و تیراژه هم فاصله زیادی تا هتل ندارند و با چند دقیقه رانندگی می توان سری به آن ها زد. امکانات هتل هم همان طورکه از توصیف آن پیدا است، در حد یک هتل پنج ستاره بسیار خوب است و رضایت مسافران را جلب می کند. پارکینگ، استخر، سونا، جکوزی و سالن ها ورزشی هتل هم باعث می شوند تا مسافران بتوانند خواسته های خود را در هتل داشته باشند. یکی از نکات خوب هتل این است که در مقایسه با خدمات و امکانات هتل، قیمت آن منصفانه به نظر می رسد.

هتل آزادی تهران

بعد از آشنایی با هتل استقلال تهران و هتل اسپیناس پالاس، در لیست هتل های لوکس تهران، جای هتل آزادی خالی به نظر می رسد. هتل آزادی هم یکی از هتل های لوکس و زیبای تهران است که سال های زیادی از مسافران تهران پذیرایی کرده است. این هتل بسیاری از استانداردهای روز دنیا را در خود جای داده و با پرسنلی مجرب، آماده است تا لحظاتی بی نظیر را برای مسافران خود به وجود آورد. هتل در موقعیت مکانی بسیار خوبی واقع شده و به بسیاری از نقاط مهم شهر دسترسی فوق العاده ای را فراهم کرده است. اگر دنبال هتلی هستید که امکانات واقعی و در حد هتلی پنج ستاره را برای شما تامین کند، حتما در لیست بررسی خود هتل آزادی را قرار دهید.

هتل پرشین پلازا تهران

آخرین هتلی که قرار است در این مطلب به بررسی آن بپردازیم، هتل پرشین پلازا است. اگر دنبال رزرو هتل تهران در علی بابا هستید و می خواهید خیال تان برای خدمات و امکانات هتل آسوده باشد، این هتل می تواند یکی از بهترین موارد برای انتخاب و رزرو باشد. سالن هتل، موقعیت خوبی را برای انواع مراسم ها آماده کرده که افراد می توانند از آن استفاده کنند. هتل پرشین پلازا از سال 1397 فعالیت خود را آغاز کرده؛ ولی با توجه به کیفیت خوبی که ارائه کرده، به نامی آشنا میان هتل های تهران تبدیل شده است.

کلام آخر

در این مطلب درباره هتل استقلال تهران و سه هتل لوکس دیگر در این شهر صحبت کردیم. شما می توانید برای اقامت خود در تهران هر یک از این چهار هتل را از طریق یکی از سایت های معتبر مانند سایت علی بابا، به صورت آنلاین رزرو کنید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 تیر 1400 بروزرسانی: 30 تیر 1400 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1830

به "آشنایی با هتل استقلال و 3 هتل لوکس دیگر در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با هتل استقلال و 3 هتل لوکس دیگر در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید