اصفهان، آذری: مسئولان استقلال معلوم نیست کجا هستند؛ اجازه نمی دهم کسی حق ذوب آهن را ضایع کند

به گزارش مجله توسعه دهنده، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن شایعات به وجود آمده درباره ممانعت این باشگاه از بازی کردن تبریزی برای استقلال را رد کرد و گفت: قوانین اجازه این کار را نمی دهد و ما فقط می توانیم به دنبال زنده کردن حق و حقوق اقتصادی تیم باشیم.

اصفهان، آذری: مسئولان استقلال معلوم نیست کجا هستند؛ اجازه نمی دهم کسی حق ذوب آهن را ضایع کند

سعید آذری در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در اصفهان، نقدها مطرح شده درباره انفعال باشگاه ذوب آهن در جابجایی را درست ندانست و گفت: ذوب آهن در ابتدای فصل بازیکنان خوبی را جذب کرد و در هر پست 3 بازیکن در اختیار دارد. بازیکنان جدا شده با نظر سرمربی از تیم جدا شده اند و ما نگرانی در مورد جایگزینی آنها نداریم. شما کمیت را می بینید، اما برای ما کیفیت مهم است. درست است که 4 تا 5 خروجی داشته ایم، اما به طور مثال در پست دفاع وسط که عارف غلامی از تیم جدا شد، 5 بازیکن داشتیم.

وی درباره فعالیت نقل و انتقالاتی ذوب آهن اضافه کرد: حرکت ما باید بر اساس بودجه ای باشد که در اختیار داریم. در جلسه هیئت مدیره، باشگاه مجاب شد که با توجه به حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بتوانیم 2 بازیکن با کیفیت جذب کنیم. ما با منصوریان جلساتی داشته ایم و ایشان تشخیص داده است که با وجود بازیکنان جدا شده از تیم، به 3 بازیکن دیگر احتیاج داریم و بر همین اساس محمدرضا خلعتبری جذب شد. یک بازیکن دیگر نیز در این هفته به ما اضافه خواهد شد و احتمال آنکه بازیکن دیگری نیز جذب گردد بسیار بالا است.

ذوب آهن به دنبال مهاجم خارجی

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان درباره بازیکن مدنظر ذوب آهن ادامه داد: این بازیکن خارجی است و در پست مهاجم بازی می نماید و جایگزین ادی هرناندز خواهد شد.

آذری درباره روند ذوب آهن در نیم فصل دوم اظهار داشت: بچه هایی که الان در تیم حضور دارند، همان بازیکنانی هستند که فصل گذشته برای ذوب آهن بازی نموده و نتایج بسیار خوبی را به دست آوردند. بعضی عوامل خاص باعث شد که در نیم فصل نخست نتوانیم نتیجه بگیریم و فراز و نشیب در همه تیم ها وجود دارد. ذوب آهن 5 سال جزو بهترین تیم های ایران بوده و مطمئناً در نیم فصل دوم شرایط تیم بهتر خواهد شد.

وی شایعات به وجود آمده درباره ممانعت ذوب آهن از بازی کردن مرتضی تبریزی برای استقلال را رد کرد و گفت: قوانین اجازه این کار را نمی دهد و فقط می توانیم دنبال زنده کردن حق و حقوق اقتصادی تیم باشیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان در مورد آخرین وضعیت پرونده شکایت باشگاه ذوب آهن از استقلال بیان داشت: مسئولان استقلال معلوم نیست کجا هستند و نمی دانم ما باید با چه کسی صحبت کنیم. در این مدت تنها پیروز شده ایم با اسپانسر باشگاه استقلال که چک را صادر نموده است، جلسه بگذاریم و قرار شده که طلب ما به انضمام دیرکرد آن پرداخت گردد. اما شکایت ما از باشگاه استقلال همچنان در بعد اقتصادی پابرجا خواهد بود و تا من در ذوب آهن باشم، اجازه نمی دهم کسی حق باشگاه را ضایع کند.

ز

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 259

به "اصفهان، آذری: مسئولان استقلال معلوم نیست کجا هستند؛ اجازه نمی دهم کسی حق ذوب آهن را ضایع کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصفهان، آذری: مسئولان استقلال معلوم نیست کجا هستند؛ اجازه نمی دهم کسی حق ذوب آهن را ضایع کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید