8500 عنوان کتاب عربی و 12 هزار کتاب لاتین در بخش بین الملل نمایشگاه مجازی

به گزارش مجله توسعه دهنده، احد رضایی مدیرعامل انجمن فرهنگی ناشران بین الملل در گفت وگو با خبرنگاران ، با اشاره به آمار کتاب های خارجی ارایه شده در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران شرح داد: حدود 8500 عنوان کتاب عربی توسط 11 شرکت واردکننده از حدود 70 ناشر عربی در این نمایشگاه ارایه شده است .

8500 عنوان کتاب عربی و 12 هزار کتاب لاتین در بخش بین الملل نمایشگاه مجازی

وی اضافه کرد: همچنین حدود 12 هزار عنوان کتاب در بخش کتاب لاتین عرضه می گردد که از سوی 12 شرکت نماینده در نمایشگاه ارایه می شوند که کتاب های 100 تا 120 ناشر خارجی از کشورهای اروپایی و امریکایی را شامل می گردد.

رضایی با اشاره به موضوعات این کتاب ها شرح داد: این کتاب ها در گستره موضوعی علوم انسانی، هنر و معماری، علوم پزشکی، علوم پایه، کتاب های دانشگاهی و عمومی هستند.

وی همچنین درباره تخفیف هایی که در بخش بین الملل پیش بینی شده است، گفت: حداقل تخفیف کتاب در این بخش 50 درصد است و بعضی از ناشران اما درصد تخفیف بیشتری را بر روی کتاب هایشان اعمال نموده اند که متقاضیان هنگام تهیه و خرید کتاب می توانند این کتاب ها را با درصد تخفیف ها مشاهده نمایند.

رضایی تاکید نمود: امیدواریم با توجه به تخفیف ها و اقداماتی که برای بخش بین الملل پیش بینی شده است جامعه دانشگاهی، محققان و اهالی علم و دانش بتوانند کتاب های مورد احتیاج خود را از نمایشگاه مجازی کتاب تامین نمایند.

نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به نشانی tehranbookfair.ir تا چهارشنبه 6 بهمن ماه ادامه دارد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 1 اسفند 1399 بروزرسانی: 1 اسفند 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1555

به "8500 عنوان کتاب عربی و 12 هزار کتاب لاتین در بخش بین الملل نمایشگاه مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8500 عنوان کتاب عربی و 12 هزار کتاب لاتین در بخش بین الملل نمایشگاه مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید