یوسف زاده: کسب مدال و سهمیه پارالمپیک ماموریت اصلی جودوکاران معلول در باکوست

به گزارش مجله توسعه دهنده، سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان از اعزام 3 جودوکار به مسابقات گرند اسلم باکو در روز جمعه 20 اردیبهشت خبر داد و گفت: به دنبال کسب مدال و سهمیه ورودی بازیهای پارالمپیک 2020 توکیو توسط هر سه جودوکار هستیم.

یوسف زاده: کسب مدال و سهمیه پارالمپیک ماموریت اصلی جودوکاران معلول در باکوست

محمدرضا حاج یوسف زاده در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: مسابقات گرند اسلم باکو که برای کسب سهمیه ورودی بازی های پارالمپیک 2020 توکیو است، طی روزهای 23 و 24 اردیبهشت برگزار خواهد شد که 3 جودوکار کشورمان روز جمعه 20 اردیبهشت راهی این رقابت ها می شوند که البته جودوکاران پس از انجام کلاس بندی پزشکی طی روزهای 21 و 22 اردیبهشت، در مسابقات شرکت خواهند کرد.

وی گفت: هر چند اردوی تیم ملی جودوکاران از اواخر فروردین در سالن جودو استادیوم آزادی آغاز شد، اما روند تمرینات راضی کننده بود و 3 جودوکار اعزامی با تمرینات خوبی که با تیم ملی جودوی جوانان داشتند، توانستند خود را به شرایط ایده آل برسانند.

سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان از وحید نوری در وزن منهای 90 کیلوگرم، احسان موسی نژاد در وزن 100 کیلوگرم و محمدرضا خیر الله زاده در وزن مثبت 100 کیلوگرم سه جودوکار اعزامی به گرند اسلم باکو نام برد و خاطرنشان کرد: هر سه جودوکار اعزامی دارای رنکینگ جهانی هستند و شانس بالایی برای کسب سهمیه و مدال دارند. البته تنها کسب سهمیه یا رنکینگ مهم نیست، چون سیاست کمیته ملی پارالمپیک اعزام تنها مدال آوران به ویژه طلا به بازی های پارالمپیک 2020 توکیو است. تلاشمان بر این است که بتوانیم بهترین عملکرد را در باکو داشته باشیم. به هر صورت هر 3 جودوکار اعزامی از بهترین جودوکاران کشور هستند و امید زیادی به آنها داریم.

یوسف زاده افزود: ما می توانستیم 7 نفر در 7 وزن به این مسابقات اعزام کنیم اما چون به دنبال مدال بودیم، تصمیم بر این شد که تنها 3 جودوکاری که طی یکسال گذشته بهترین عملکرد داشتند را به این مسابقات اعزام کنیم تا به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

وی در سرانجام از اعزام جودوکاران نابینا و کم بینا به مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان خبر داد و گفت: این مسابقات چون به صورت انفرادی و تیمی برگزار می شود، با تیم کامل در این تورنمنت شرکت خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 320

به "یوسف زاده: کسب مدال و سهمیه پارالمپیک ماموریت اصلی جودوکاران معلول در باکوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوسف زاده: کسب مدال و سهمیه پارالمپیک ماموریت اصلی جودوکاران معلول در باکوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید