گزارش عملکرد بانک های خصوصی لرستان، صرف تنها 17 درصد منابع دراستان

به گزارش مجله توسعه دهنده، به گزارش خبرنگاران، بیژن مقدم بیرانوند شامگاه یکشنبه در جلسه بانک های خصوصی استان گزارشی از میزان منابع و مصارف بانک های خصوصی استان در هشت ماه اول سالجاری ارائه داد و گفت: منابع بانک سرمایه در لرستان طی هشت ماه اول امسال 532 میلیارد ریال بوده که درصد منابع آن نسبت به بانک های خصوصی استان تنها دو درصد است.

گزارش عملکرد بانک های خصوصی لرستان، صرف تنها 17 درصد منابع دراستان

وی میزان مصارف بانک سرمایه استان را 57 میلیارد ریال برشمرد و اضافه نمود: 11 درصد از منابع این بانک صرف پرداخت تسهیلات شده است.

گزارش منابع و مصارف بانکهای خصوصی لرستان

مدیر هماهنگ کننده بانک های لرستان بانک ثامن لرستان را با چهار هزار و 631 میلیارد ریال منابع سومین بانک مطرح خصوصی در استان دانست و بیان داشت: این بانک در هشت ماه اول سالجاری هزار و 910 میلیارد ریال برابر با 41 درصد منابع خود تسهیلات پرداخت نموده است.

مقدم میزان منابع بانک سامان استان را 100 میلیارد ریال برشمرد و گفت: این بانک 45 درصد منابع خود را در استان هزینه نموده است.

وی اضافه نمود: بانک عسگریه استان 598 میلیارد ریال منابع دارد که 18 درصد منابع خود معادل 109 میلیارد ریال را در استان صرف نموده است.

سرپرست امور شعب بانک های ملی لرستان میزان منابع بانک آینده استان را 157 میلیارد ریال برشمرد و اضافه نمود: نسبت مصارف آن به منابعش 22 درصد است.

مقدم با اشاره به اینکه از چهار میلیارد و 954 میلیون ریال منابع بانک قائم لرستان سه میلیارد ریال آن در استان صرف شده است مطرح کرد: میزان منابع بانک گردشگری استان 47 میلیارد ریال بوده که دو میلیارد ریال آن برابر چهار درصد منابعش در استان تسهیلات پرداخت شده است.

وی منابع بانک سینا در لرستان را 985 میلیارد ریال و مصارف آن را 290 میلیارد ریال برشمرد و اضافه نمود: منابع بانک شهر در استان 260 میلیارد ریال بوده که 42 درصد آن معادل 110 میلیارد ریال را در استان هزینه نموده است.

مدیر هماهنگ کننده بانک های لرستان با اشاره به اینکه از 288 میلیارد ریال منابع بانک اقتصاد نوین در لرستان 88 میلیارد ریال آن در استان صرف شده است ادامه داد: منابع بانک انصار لرستان سه هزار و 934 میلیارد ریال بوده که تنها453 میلیارد ریال آن یعنی 12 درصد منابع این بانک در استان صرف شده است.

17 درصد مصارف بانکی لرستان مربوط به بانکهای خصوصی است

مقدم منابع بانک مهر اقتصاد لرستان را 11 هزار و 735 میلیارد ریال و مصارف آن را هشت هزار و 921 میلیارد ریال برشمرد و گفت: منابع بانک قرض الحسنه رسالت 90 میلیارد ریال بوده که 49 درصد آن در استان هزینه شده است.

وی گفت: میزان منابع بانک قوامین هشت هزار میلیارد ریال بوده که 467 میلیارد ریال آن را در استان صرف نموده است.

سرپرست امور شعب بانک های ملی لرستان منابع بانک کارآفرین استان را 167 میلیارد ریال و مصارف آن را 195 میلیارد ریال برشمرد و اضافه نمود: منابع بانک ایران زمین لرستان 397 میلیارد ریال بوده که مصارف آن 44 میلیارد ریال برابر با 11 درصد بوده است.

مقدم گفت: منابع بانک آرمان در لرستان چهار هزار میلیارد و 276 میلیون ریال بوده که میزان مصارف آن در استان بیش از هزار میلیارد ریال بوده است.

وی منابع کل بانک های خصوصی لرستان را در هشت ماه اول سال جاری برابر با 33 هزار و 833 میلیارد ریال برشمرد و بیان داشت: میزان مصارف این بانک ها در این مدت 13 هزار و 859 میلیارد ریال است.

مدیر هماهنگ کننده بانک های لرستان با بیان اینکه 85 درصد کل منابع بانک های خصوصی استان در اختیار بانک های مهر اقتصاد، قوامین، ثامن و انصار است اضافه نمود: 80 درصد کل مصارف بانک های خصوصی استان مربوط به بانک های مهر اقتصاد و ثامن است.

مقدم با بیان اینکه از مجموع منابع بانک های استان 56 درصد در اختیار بانک های دولتی و 44 درصد در اختیار بانک های خصوصی است مطرح کرد: 83 درصد مصارف بانک های استان مربوط به بانک های دولتی و 17 درصد مربوط به بانک های خصوصی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 938

به "گزارش عملکرد بانک های خصوصی لرستان، صرف تنها 17 درصد منابع دراستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش عملکرد بانک های خصوصی لرستان، صرف تنها 17 درصد منابع دراستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید