کوله پشتی فناورانه برای دوچرخه سواران

به گزارش مجله توسعه دهنده، یکی از مسائل دوچرخه سواران این است که درهنگام شب از دید راننده ها دور می مانند و جان آنها به خطر می افتد. به همین علت هم تا به امروز کمپانی های فناوری کوشش نموده اند تا با ارائه محصولات مناسب، ایمنی آنها را افزایش دهند.

کوله پشتی فناورانه برای دوچرخه سواران

این بار یک استارتاپ مستقر در نیویورک به نام Unit 1، برای این منظور کوله پشتی دوچرخه سواریTorch را طراحی نموده است که چراغ های عقب و نشانگرهای چرخش دارد. این کوله پشتی دارای سیستم روشنایی یکپارچه است و یک چراغ عقب اصلی متشکل از 20چراغ ال ای دی قرمز با شدت بالا به همراه یک شبکه روشنایی ثانویه دارد که بلافاصله در زیر آن قرار گرفته است.

این کوله پشتی به چراغ ال ای دی40 RGB هم مجهزاست و با استفاده از الگوها ازطریق یک برنامه همراه، می توانید آن را روی رنگ های مختلف و چشمک زن تنظیم کنید. این کوله پشتی بعلاوه از نایلون روکش دار Duramax Kodra و TPU (پلی اورتان ترموپلاستیک) ساخته شده است و ویژگی هایی مانند محفظه مخصوص دستگاه های الکترونیکی و وسایل مرطوب یا کثیف مانند کفش دارد.

لازم به ذکر است این کوله پشتی فناورانه جیب های مختلف داخلی و خارجی ازجمله جیب تلفن هوشمند دارد که امکان شارژ بی سیم یا کابل USB را به وسیله باتری لیتیوم قابل جابه جایی 10000 میلی آمپر ساعتی فراهم می نماید. چراغ های ال ای دی کوله پشتی هم ازطریق کلید موجود روی یکی از بندهای شانه خاموش و روشن می شوند. کوله پشتی Torch درحال حاضر در 4رنگ و در دو میزان ارائه شده است. بهای نمونه ریموت دار این کوله پشتی، 219 دلار و بدون ریموت آن، 209 دلار است.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 2025

به "کوله پشتی فناورانه برای دوچرخه سواران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوله پشتی فناورانه برای دوچرخه سواران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید