خرید محصولات شیائومی به وسیله دستگاه های فروش خوکار در هند ، حذف فروشنده ، افزایش سرعت انتخاب و خرید (تور هند)

به گزارش مجله توسعه دهنده، شیائومی اعلام نموده که به زودی به وسیله دستگاه های فروش اتوماتیک، اقدام به فروش محصولات خود در سراسر هند می نماید. این موضوعی است که می تواند روند فروش محصولات شیائومی را تسریع کند.

خرید محصولات شیائومی به وسیله دستگاه های فروش خوکار در هند ، حذف فروشنده ، افزایش سرعت انتخاب و خرید (تور هند)

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، یکی از مسائل رایج افراد مختلف هنگام خرید گوشی، نحوه انتخاب و خرید است و به نظر می رسد این موضوع به وسیله شیائومی به شکلی جالب حل شده است.

بر اساس یک گزارش نو قرار است به زودی گوشی های شیائومی به شکلی جالب به فروش برسند درواقع در این روش نو خبری از واسطه نیست و خریداران به راحتی با انتخاب چند گزینه و فشردن چند دکمه موبایل یا سایر محصولات دلخواه خود را انتخاب می نمایند.

بر اساس این خبرها، شیائومی اخیرا در خصوص این ایستگاه های فروش سریع محصولات صحبت نموده و این کیوسک ها را می اکسپرس نامیده است. شاید شبیه ترین نمونه به این روش را بتوان فروش خوراکی های مختلف به وسیله کیوسک های اتوماتیک تحویل اقلام خوراکی دانست که با انداختن سکه کار می نمایند.

شیائومی اعلام نموده که میخواهد این دستگاه ها را در سراسر شهرها و در منطقه ها عمومی از جمله پارک های فناوری، ایستگاه های مترو، فرودگاه ها و مراکز خرید قرار دهد. بر اساس اطلاعات در خصوص این سیستم، مصرف نمایندگان می توانند محصولات را با استفاده از کارت های اعتباری، پول نقد و یا حتی پرداخت آنلاین خریداری نمایند.

این کیوسک ها دارای مانیتور هوشمندند درواقع کاربران می توانند انواع گوشی یا محصولات دلخواه خود را به راحتی انتخاب نموده و اطلاعات مرتبط با این محصول را آنالیز نمایند.

این شرکت میخواهد این کیوسک ها را تا انتها تابستان راه اندازی کند و به دیگر کشورها نیز صادر کند. درحال حاضر شیائومی به وسیله وب سایت Mi.com و فروشگاه های خرده فروشی Mi Home نیز فروش گسترده آنلاینی دارد که اجازه می دهد محصولات با قیمت پایینتری به فروش برسند.

منبع: انتخاب
انتشار: 30 آذر 1401 بروزرسانی: 30 آذر 1401 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 2292

به "خرید محصولات شیائومی به وسیله دستگاه های فروش خوکار در هند ، حذف فروشنده ، افزایش سرعت انتخاب و خرید (تور هند)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید محصولات شیائومی به وسیله دستگاه های فروش خوکار در هند ، حذف فروشنده ، افزایش سرعت انتخاب و خرید (تور هند)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید