پیمان خازنی اثر جدید فراوری می نماید، رسیدن به یک گفتمان تازه

به گزارش مجله توسعه دهنده، به گزارش خبرنگاران، پیمان خازنی نوازنده و آهنگساز موسیقی ایرانی در تازه ترین فعالیت های هنری خود با فایضه کامیاب یکی از بانوان هنرمند کشورمان اثر تازه ای را فراوری می نمایند.

پیمان خازنی اثر جدید فراوری می نماید، رسیدن به یک گفتمان تازه

کامیاب دراین باره گفت: در تلاشیم تا بتوانیم با رویکردهای معاصر در موسیقی جدید ایرانی فضاهای تازه ای تجربه کنیم. منظورم از موسیقی جدید ایرانی، طبقه بندی میان کهنه و نو یا تقابل دو گونه از موسیقی نیست. به هر حال امروزه موسیقی ایرانی دستخوش تغییراتی در ساختار و نوع مخاطب گردیده است که گفتمان تازه ای می طلبد. این گفتمان در درون خود مشغول آزمون و خطاست و به نوعی شبیه یک طفل نوپا در حال حرکت است. از طرفی موسیقی زندگی من است ، ما موسیقی کار می کنیم که حال مان خوب گردد.

وی ادامه داد: پیمان خازنی، آهنگسازی با رویکرد متفاوت است. او مانیفست خود را برای آهنگسازی دارد و با اندیشه و مطالعه گذشته و نگاه به آینده سعی در خلق آثار نو دارد. به همین جهت فکر کردم که همکاری با وی می تواند در مسیری که به آن اعتقاد دارم، منجر به نزدیک شدن به آن ایده گردد.

فایضه کامیاب تاکنون از دانش موسیقی شاپور رحیمی، حمید رضا نوربخش، نغمه غلامی و علی اصغر شاهزیدی بهره گرفته است. از فعالیت های او می توان به سرپرستی گروه بانوان شوکران، همکاری با مجید درخشانی، ناصر مسعودی، حضور در موسیقی فیلم سینمایی نرگس مست به کارگردانی جلال الدین دری، حضور در موسیقی فیلم مستند ماناسلو و بازیگری نقش لیلی در نمایش لیلی و مجنون اشاره نمود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 158

به "پیمان خازنی اثر جدید فراوری می نماید، رسیدن به یک گفتمان تازه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیمان خازنی اثر جدید فراوری می نماید، رسیدن به یک گفتمان تازه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید