با بهترین مراکز خرید میلان آشنا شوید

به گزارش مجله توسعه دهنده، نام کشور ایتالیا با مد و مراکز خرید گره خورده است و در این که این کشور برای عاشقان مد و خرید لباس بهشت است، هیچ شکی نیست. در این میان، سر زدن به یکی از پایتخت های مد دنیا هم می تواند هوش از سر هر گردشگر خوش ذوقی ببرد! مراکز خرید میلان در کنار شهرهایی چون پاریس، نیویورک و لندن از بهترین مراکز خرید در تمام دنیا به شمار می آید؛ بنابراین، اگر قصد دارید تا به ایتالیا سفر کنید، میلان شهری است که نباید فرصت بازدید از بناهای تاریخی و مراکز خریدش را از دست بدهید. در این شهر هرچه بخواهید، پیدا می کنید؛ از لباس و کیف و کفش گرفته تا انواع پارچه یا مبلمان. تنها محدودیت این است که چطور تمام چیزهایی را دلتان می خواهد را به شهرتان منتقل کنید! مجله خبرنگاران در این مقاله میخواهد تا شما را با بهترین مراکز خرید میلان آشنا کند. پس حتماً در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

با بهترین مراکز خرید میلان آشنا شوید

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

کوادریلادرو د اور | Quadrilatero dOro

نام این مرکز خرید از محلی که در آن واقع شده است، گرفته شده. نام این منطقه که به معنای مستطیل طلایی است، از چهار خیابان تشکیل شده که در آن ها می توان فروشگاه هایی از برترین برندهای دنیای مد را پیدا کرد. بازدید از این منطقه شاید آرزوی هرکسی است که حتی کمی به خرید علاقه دارد. حتی قدم زدن در خیابان هایی که برندهای بزرگی مانند آرمانی، ورساچه، پرادا و روبرتو کاوالی در آن شعبه دارند، می تواند یک تجربه خاص و فوق العاده باشد. برای سفر به ایتالیا و بازدید از بهترین مراکز خرید میلان، می توانید تور مورد علاقه خود را از خبرنگاران رزرو کنید.

ویا مونته ناپِلئونه | via montenapoleone

این بخش از میلان در حقیقت یکی از همان چهار خیابان معروفی است که پیش تر در خصوص آن ها صحبت کردیم. این منطقه نه تنها یک خیابان سرشار از بهترین فروشگاه های مد است، بلکه به دلیل حضور طراحان لباس معروف ایتالیا در این خیابان، بسیاری از گردشگران و علاقمندان به مد را نیز به سوی می کشد.

گالری ویتوریو امانوئل دوم | Galleria Vittorio Emanuele II

اگر قصد دارید تا با قدیمی ترین مراکز خرید میلان که تا هم اکنون نیز فعال است آشنا شوید، بدون شک گالری ویتوریو امانوئل دوم همان جایی است که باید به آن سر بزنید. این مرکز خرید که امروزه به یکی از نشانه های شهر میلان تبدیل شده است، در چهار طبقه درست در مرکز شهر واقع گشته و ساخت آن از سال 1865 شروع شد و برای دوازده سال ادامه پیدا کرد. رفتن به این مرکز خرید فقط جنبه تجاری ندارد، بلکه ساختمان این مرکز نیز یک جاذبه گردشگری در معماری ایتالیا به شمار می آید. در گالری ویتوریو امانوئل دوم می توانید بعضی از لوکس ترین بوتیک های میلان را هم پیدا کنید.

اسکالو میلانو | Scalo Milano

این مورد از مراکز خرید با 130 مغازه حدود 15 دقیقه از مرکز شهر میلان واقع شده است و مساحتی به وسعت 30 هزار مترمربع را می پوشاند. قرار است این مرکز خرید به زودی توسعه پیدا کند و تقریباً 35 هزار مترمربع دیگر فضا به آن اضافه خواهد شد؛ به این ترتیب، جای کافی برای 25 باب مغازه دیگر وجود خواهد داشت. برنامه ایونت های این مرکز در تمام طول سال پر از رخدادهایی است که می تواند برای خانواده هایی که به قصد خرید به اسکالو میلانو مراجعه می نمایند، بسیار جذاب و سرگرم نماینده باشد. ازجمله این برنامه ها می توان به انواع کنسرت ها، نمایشگاه ها، فعالیت های خیریه و سرگرمی های بچه ها اشاره نمود.

از دپارتمان های خرید میلان غافل نشوید!

در میلان، دپارتمان هایی از مغازه هایی وجود دارد که از خرید یک تجربه متفاوت خلق می نماید. این مراکز خرید در میلان همه چیز برای فروش دارند و در آن ها از لباس و زیورآلات تا وسایل الکترونیک را می توانید پیدا کنید. از بهترین دپارتمان های میلان می توان به Brera و Navigli اشاره نمود. برای آگاهی در خصوص خرید در این شهر، پیشنهاد می کنیم به راهنمای خرید در میلان مراجعه کنید.

بررا | Brera

منطقه بررا به گالری های هنری اش معروف است و در آن می توانید بوتیک های کوچک اما متعددی را پیدا کنید. قسمتی از برِرا در فضای باز قرارگرفته است که باعث می گردد تا تجربه خرید زیباتر از همواره باشد. علاوه بر این، انواع بازارهای هفتگی هم در این منطقه برپا می گردد.

منطقه ناویلی | Navigli

این منطقه از مناطق خرید معروف شهر میلان به حساب می آید و محلی مناسب برای گشت وگذار گردشگران است. ناویلی که کانال بزرگی در این شهر است، در قسمت جنوب غربی کلیسای جامع میلان واقع شده است. برای آشنایی کامل با منطقه ناویلی پیشنهاد می کنیم به مقاله خبرنگاران در این زمینه مراجعه کنید.

ساختمان برایان و بری | BRIAN&BARRY MILANO

این ساختمان 12 طبقه در سال 2015 ساخته شده است. طبقات ساختمان برایان و بری از زیر هم کف شروع می گردد و در آن می توان انواع وسایل مختلف را برای خرید پیدا کرد. از لباس و لوازم آرایشی گرفته تا خوراکی و حتی جواهرات!

مرکز خرید زندگی شهر | City Life Shopping District

این مرکز خرید شامل دو طبقه است که در آن یک میدان مرکزی بزرگ و یک منطقه روباز تشکیل شده که درمجموع دارای 100 واحد است که از این تعداد 80 باب مغازه اند و 20 واحد نیز کافی شاپ و رستوران است. علاوه بر این، در این مرکز خرید 7 سالن سینما ساخته شده که درمجموع 1200 جایگاه برای تماشاگران دارد. پارک سرسبز این منطقه نیز برای دوست داران طبیعت یک فضای فوق العاده است تا در این سومین فضای سبز بزرگ میلان به گردش بپردازند.

مرکز خرید متروپل | Metropoli

کاخ- هتل متروپل، در سال 1886 ساخته شد. این هتل با معماری نوین و لوکسش در سال 2004 افتتاح شد و در کنار خود یک مرکز خرید را نیز جای داده است. ورودی مرکز خرید متروپل در سمت چپ هتل قرارگرفته. به محض ورود به این مرکز خرید، حال و هوای لوکس آن را حس خواهید کرد. متروپل یکی از لوکس ترین مراکز خرید میلان به حساب می آید و 80 بوتیک مردانه و زنانه را در خود جای داده است.

خیابان کورسو بوینس ایرس

در قسمتی شمال شرقی میلان، خیابان کورسو بوینس ایرس واقع شده است. طول این خیابان به 1.2 کیلومتر می رسد و طولانی ترین خیابان مخصوص خرید در تمام اروپا به شمار می آید. علاوه بر این، خیابان 350 فروشگاه از معروف ترین برندهای دنیا را در خود جای داده که در نوع خود در تمام اروپا بی نظیر است.

بهترین زمان برای سر زدن به مراکز خرید میلان

اگر از آن دسته گردشگرانی هستید که هم به خرید علاقه دارید و هم ترجیح می دهید تا شهرهایی که برای سفر انتخاب می کنید، پر ازدحام و شلوغ نباشند، میلان یک انتخاب عالی در میان شهرهای ایتالیاست. در این شهر می توانید بهترین و معروف ترین برندهای بین المللی را پیدا کنید و اگر در زمان مناسب در میلان باشید، می توانید از تخفیف های فوق العاده در حراج های فصلی بهره مند شوید؛ اما بهترین زمان برای سر زدن به مراکز خرید میلان چه زمانی است؟ در حقیقت، ماه های ژانویه و جولای از بهترین زمان های سفر به میلان است؛ چراکه در این زمان ها، شهر پر از تخفیف ها و حراجی های مختلف می گردد. اغلب فروشگاه ها هر هفت روز هفته مشغول سرویس دهی هستند، هرچند که بعضی از فروشگاه های کوچک شاید در تعطیلات آخر هفته تعطیل باشند.

در این مقاله، شما را با بهترین مراکز خرید میلان آشنا کردیم. برای سفر به این شهر می توانید از خبرنگاران هتل خود را رزرو نمایید. برای رفتن به صفحه مورد نظر کلیک کنید. آیا تابه حال تجربه سفر به این شهر را داشته اید؟ دوست دارید از میلان چه چیزی بخرید؟ نظرات و ایده های خود را برای ما بنویسید.

منبع: الی گشت
انتشار: 10 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 688

به "با بهترین مراکز خرید میلان آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با بهترین مراکز خرید میلان آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید