جولی اندروز پایان جایزه اش را گرفت

به گزارش مجله توسعه دهنده، پس از چند بار به تعویق افتادن مراسم اهدای جایزه یک عمر دستاورد هنری به جولی اندروز از سوی موسسه فیلم آمریکا، این مراسم خاتمه در یک گردهمایی بزرگ برگزار گشت.

جولی اندروز پایان جایزه اش را گرفت

به گزارش خبرنگاران ، از مری پاپینز گرفته تا اشک ها و لبخندها و دفتر خاطرات شاهدخت، جولی اندروز بخشی از تجربه سینماست. صحبت کردن درباره جهت حرفه ای چند دهه ای او هم مانند صحبت کردن درباره خود هالیوود می ماند.

خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر گزارش داده، اندروز برای نخستین فیلم سینمایی اش یعنی مری پاپینز جایزه اسکار را دریافت کرد و تا به حال پیروز به کسب جوایز گرمی، تونی و بفتا هم شده است.

جدیدترین مطالب

Cineplex قیمت بلیت های آنلاین فیلم را بالا برد

لایتیر حریف دنیای ژوراسیک در گیشه نشد

هرکول به سینما باز می شود

درهای سینمای ارزان مونترال برای همیشه بسته می شود

وی روز نهم ژوئن جایزه یک عمر دستاورد حرفه ای موسسه فیلم آمریکا را دریافت کرد و به این مناسبت در مصاحبه ای در مورد بازیگری اش در مری پاپینز، موزیکال های سینمایی و فیلم دفتر خاطرات شاهدخت صحبت کرد.

در مراسم اهدای این جایزه پنج تن از بچه هایی که در فیلم اشک ها و لبخندها یا آوای موسیقی نقش آفرینی کرده بودند و هنوز زنده هستند، با خواندن آهنگ مشهور دو-ر-می- فا شرکت کنندگان و اندروز را با خود همراه کردند.

جولی اندروز متولد یکم اکتبر 1935 در سوری انگلستان است. او در خانواده ای اهل موسیقی در انگلستان متولد شده و کارش را با هنرنمایی روی صحنه تئاتر آغاز کرده است. او ابتدا در بریتانیا روی صحنه نمایش رفت و بعد راهی برادوی شد و برای بازی در نمایش کاملوت و بانوی زیبای من نامزدی تونی را کسب کرد.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 31 تیر 1401 بروزرسانی: 31 تیر 1401 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 2211

به "جولی اندروز پایان جایزه اش را گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جولی اندروز پایان جایزه اش را گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید