پیغام نیروی انتظامی به مناسبت شروع سال تحصیلی

به گزارش مجله توسعه دهنده، خبرگزاری خبرنگاران- نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی، شروع سال تحصیلی را تبریک گفت.

پیغام نیروی انتظامی به مناسبت شروع سال تحصیلی

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری پلیس، در این پیغام آمده است:

تعلیم و تربیت بچه ها و نوجوانان از دیرباز در فرهنگ غنی دینی و ملی ما واجد والاترین صندلی بوده و در دنیا معاصر هم آموزش و پرورش به اسم عامل مولد سرمایه های ارزشمند انسانی و محور توسعه پایدار تلقی شده و از نقشی کم نظیر در رشد و پیشرفت همه جانبه جوامع برخوردار می باشد.

امروزه در دنیایی زندگی می کنیم که قدرت پیش برندگی، سربلندی ملی، ثبات مالی و رفاه اجتماعی در دست مللی که بر مسند دانش و آگاهی تکیه کرده اند، قرار گرفته و در این عرصه رقابت، ملت بزرگ ایران در سایه سار برخورداری از نیرو های جوان و با انگیزه و نخبه در جهت رشد و تعالی است.

براین باوریم که مراکز آموزشی، نخستین مکان ترویج دانش، معرفت و مهم ترین پایگاه جامعه پذیری و اجتماعی شدن نسل آینده ساز است و بار دیگر خداوند را شاکریم که آن نهال نوپای روز های نخست انقلاب به چنان درخت تنومند و پرثمری بدل گشته که قدرت های سلطه گر دنیا توان وارد ساختن خدشه به بدنه مقدس آن را ندارند و حال وظیفه حراست از این شجره طیبه بر عهده تک تک دانش آموزان و آتیه سازان است.

رهبر فرزانه انقلاب هم آینده کشور را در گرو کوشش امروز آموزش و پرورش و سایر نهاد های آموزشی و دانشگاهی دانسته و همواره همه دستگاه ها و سازمان ها را به همکاری با این نهاد های اثرگذار دعوت کرده اند.

در بخش پایانی پیغام نیروی انتظامی در پی شروع سال تحصیلی آمده است؛ فرصت را غنیمت شمـرده، مراتب سپاس و قدرشناسی خود را به اساتید، معلمان، مربیان و خانواده فرهیخته و زحمتکش آموزش و پرورش که با همت و کوشش خود در راستای تربیت نیروی انسانی عالم، خلاق و پایبند به ارزش ها و اخلاق حسنه، گام های مؤثری بر می دارند، تقدیم و برای کوششگران و دلسوزان نظام آموزشی کشور، دانش آموزان و دانشجویان عزیز، موفقیت روز افزون آرزومندیم و اعلام می داریم با استعانت از خداوند متعال و در سایه همکاری و مشارکت مردم خوب، همانند همواره در برقراری نظم و امنیت اجتماعی از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1929

به "پیغام نیروی انتظامی به مناسبت شروع سال تحصیلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام نیروی انتظامی به مناسبت شروع سال تحصیلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید