پراندلی: ناپولی، یوونتوس را شکست دهد می تواند قهرمان سری A گردد

به گزارش مجله توسعه دهنده، سرمربی پیشین تیم ملی ایتالیا احتمال قهرمانی آبی پوشان شهر ناپل در سری A در صورت پیروزی این تیم مقابل نزدیک ترین تعقیب کننده اش را بسیار زیاد می داند.

پراندلی: ناپولی، یوونتوس را شکست دهد می تواند قهرمان سری A گردد

به گزارش خبرنگاران، چزاره پراندلی بازی شنبه هفته آینده تیم های یوونتوس و ناپولی در خانه بانوی پیر را یک جدال سرنوشت ساز برای کورس قهرمانی این فصل از رقابت های سری A می داند.

ناپولی صدرنشین در شرایطی به خانه یوونتوس می رود که این تیم را با دو امتیاز کمتر در رده دوم می بیند. تساوی و پیروزی آبی پوشان شهر ناپل را در صدر جدول نگه می دارد، اما شکست به صدرنشینی چند هفته ای مردان مائوریتسیو ساری خاتمه می دهد.

پراندلی که پیش از راهنمایی تیم ملی ایتالیا در فاصله سال های 2010 تا 2014 ، راهنمایی فیورنتینا را برعهده داشت و به خوبی با سازوکار سری A آشناست، در مورد کورس قهرمانی لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا در فصل جاری، به سایت کالچومرکاتو، گفت: این بازی از آن بازی های تماشایی است. هر دو تیم از نظر شرایط فیزیکی در اوج هستند و من فکر می کنم که بازی آنها یک نبرد باز و بدون تاکتیک های غیرمتعارف خواهد بود. با این حال باید دید که آیا دو تیم در سراسر زمین درگیری های نفر به نفر خواهند داشت یا اینکه در صدد بستن فضاها برای حرکت یکدیگر برخواهند آمد.

پراندلی ادامه داد: یک عامل مشخص کننده در این بازی قدرت بال های هجومی ناپولی، لورنزو اینسینیه و خوسه کایخون برای تحت فشار قرار دادن مدافعان یوونتوس است. با این حال اگر مدافعان کناری یوونتوس عملکرد بهتری داشته باشند، ناپولی ممکن است به سیستم بازی 1-5-4 روی بیاورد که در آن صورت گونسالو ایگواین در نوک خط حمله تنها می گردد.

سرمربی پیشین تیم ملی ایتالیا تأکید کرد: پیش بینی نتیجه بازی سخت است، اما اگر ناپولی در خانه یوونتوس پیروز گردد، آن وقت احتمال قهرمان شدنش بسیار زیاد می گردد، اما اگر یووه بازی را ببرد، کورس قهرمانی از سر گرفته می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 796

به "پراندلی: ناپولی، یوونتوس را شکست دهد می تواند قهرمان سری A گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پراندلی: ناپولی، یوونتوس را شکست دهد می تواند قهرمان سری A گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید