شکست اسپانیا، توقف ایتالیا و برد سایر مدعیان در اروپا

به گزارش مجله توسعه دهنده، با شکست اسپانیا و توقف قهرمان اروپا و فزونی آلمان، بلژیک و انگلیس رقابت های انتخابی جام جهانی در قاره اروپا پیگیری شد.

شکست اسپانیا، توقف ایتالیا و برد سایر مدعیان در اروپا

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه ملاقاتهای انتخابی جام جهانی در قاره اروپا تیم جوان شده اسپانیا با نتیجه 2 بر یک مغلوب سوئد شد. ابتدا سولر برای اسپانیا گلزنی کرد و در ادامه الکساندر ایساک و امیل کرافت برای سوئد گل زدند تا 3 امتیاز به این تیم برسد و سوئد به صدر جدول راه یابد.

ایتالیا، قهرمان اروپا، در ملاقات با بلغارستان به تساوی یک بر یک رسید. فدریکو کیه زا برای ایتالیا گلزنی کرد و آتاناس للیف تک گل بلغارها را به ثمر رساند.

بلژیک تیم اول رده بندی فیفا هم به راحتی 5 بر 2 استونی را شکست داد. روملو لوکاکو 2 بار، هانس واناکن، اکسل ویتسل و فوکت برای شیاطین سرخ فوتبال اروپا گلزنی کردند. لوکاکو با این دو گل به رکورد 66 گل زده ملی رسید.

تیم ملی فوتبال انگلیس هم با 4 گل توانست مجارستان را در خانه خود شکست دهد و خودی نشان دهد. رحیم استرلینگ، هری کین، هری مگوایر و دکلاین رایس برای تیم گرت ساوت گیت گلزنی کردند.

تیم ملی فوتبال آلمان هم در اولین حضور هانسی فلیک روی نیمکت مربیگری خود توانست با دو گل تیمو ورنر، مهاجم چلسی و لروی سانه، وینگر بایرن مونیخ از سد لیختن اشتاین عبور کند.

تابلوی نتایج

گرجستان 0 - کوزوو 1

سوئد 2 - اسپانیا 1

لیتوانی 1 - ایرلندشمالی 4

ایتالیا 1 - بلغارستان 1

جمهوری چک 1 - بلاروس 1

بلژیک 5 - استونی 2

آندورا 2 - سان مارینو 0

انگلیس 4 - مجارستان 0

لهستان 4 - آلبانی 1

رومانی 2 - ایسلند 0

لیختن اشتاین 0 - آلمان 2

مقدونیه شمالی 0 - ارمنستان 0

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1893

به "شکست اسپانیا، توقف ایتالیا و برد سایر مدعیان در اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست اسپانیا، توقف ایتالیا و برد سایر مدعیان در اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید