لیگ قهرمانان اروپا، جدال برای قرعه&zwnj&zwnjای آسان&zwnjتر در نوکمپ، دوئل مرگ و زندگی شیاطین سرخ و لایپزیگ

به گزارش مجله توسعه دهنده، در شروع هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، یوونتوس و بارسلونا برای تصاحب صدر جدول گروه شان با یکدیگر جدال می نمایند.

لیگ قهرمانان اروپا، جدال برای قرعه&zwnj&zwnjای آسان&zwnjتر در نوکمپ، دوئل مرگ و زندگی شیاطین سرخ و لایپزیگ

با ما سفر کنید و با تور تفریحی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به هفته پایانی خود رسید و در اولین شب از این مسابقات، امشب (سه شنبه) هشت بازی در گروه های E، F، G و H برگزار می گردد که در مهمترین آنها بارسلونا در استادیوم نوکمپ میزبان یوونتوس است و در گروه H سه تیم لایپزیگ، پاری سن ژرمن و منچستریونایتد برای کسب دو جواز صعود به میدان می فرایند.

گروه E گروهی تشریفاتی

بازی های گروه E در حالی برگزار می گردد که در این گروه همه چیز در هفته پیش تعیین شد. چلسی 13 امتیازی با پیروزی هفته گذشته اش در خانه سویا، صدرنشینی اش را قطعی و به عنوان تیم اول به مرحله بعد صعود نموده است. بنابراین این تیم امشب در یک بازی کاملاً تشریفاتی میزبان کراسنودار روسیه خواهد بود، چرا که تیم میهمان نیز به لطف پیروزی هفته گذشته اش مقابل رن در خانه خود، از سوم ماندن در جدول این گروه مطمئن و به لیگ اروپا راه پیدا نموده است. در بازی دیگر این گروه هم رن فرانسه که با تنها یک امتیاز قعرنشین است، میزبان سویایی خواهد بود که با 10 امتیاز در رده دوم است. از آنجایی که برنده یا بازنده شدن در این بازی هیچ تفاوتی به حال دو تیم نخواهد کرد، این بازی نیز تشریفاتی است.

گروه F، دورتموند در فکر صدرنشینی، لاتزیو در اندیشه صعود

در این گروه، دورتموند 10 امتیازی صعودش را قطعی نموده است و همین موضوع سبب می گردد که با خیالی آسوده در روسیه به مصاف زنیت برود به خصوص که سردار آزمون و یارانش در تیم روسی هیچ شانسی برای صعود به مرحله بعدی و رفتن به لیگ اروپا هم ندارند و با یک امتیاز در قعر جدول هستند. دورتموند با کسب پیروزی در این بازی از سرگروه ماندنش مطمئن می ماند، اما در صورت تساوی یا شکست ممکن است شانس صعود به مرحله بعدی به عنوان تیم اول را از دست بدهد که البته این هم مشروط به پیروزی لاتزیو در بازی خانگی همزمان مقابل بروژ بلژیک است. لاتزیو با تنها یک امتیاز اختلاف نسبت به دورتموندی ها در رده دوم قرار گرفته است و برای اینکه صعودش به مرحله بعدی قطعی گردد باید از این بازی امتیاز بگیرد. یک امتیاز هم نماینده ایتالیا را به مرحله بعدی می رساند، اما کسب پیروزی و کمی لطف از سوی زنیت برای متوقف کردن دورتموند می تواند منجر به صعود شاگردان سیمونه اینزاگی به عنوان تیم اول گردد.

گروه G، دوئل غول ها برای قرعه آسان تر

در مهمترین بازی امشب بارسلونا در حالی در استادیوم نوکمپ میزبان یوونتوس است که با یک تساوی و حتی شکست کمتر از سه گل خورده جایگاهش را به عنوان تیم اول گروه تثبیت می نماید. این به معنای احتمال بیشتر داشتن یک قرعه آسان تر در مرحله یک هشتم نهایی است. یوونتوس با توجه به باخت 2 بر صفر خانگی مقابل بارسلونا، امشب باید حداقل سه گل به میزبان خود بزند و بیش از یک گل هم دریافت نکند.

در دیگر بازی این گروه دیناموکیف اوکراین در شرایطی میزبان فرانس واروش مجارستان است که هر دو تیم یک امتیازی هستند، اما دیناموکیف به خاطر تفاضل گل بهتر در رده سوم است. به این ترتیب پیروزی یا تساوی دیناموکیف این تیم را به لیگ اروپا می رساند، اما نماینده مجارستان باید حتماً پیروز گردد تا به رده سوم جدول برسد و شانس حضور در لیگ اروپا را داشته باشد.

گروه H، گروه مرگ و زندگی

حساس ترین بازی های امشب لیگ قهرمانان اروپا در گروه H است جایی که هنوز هیچ تیمی صعودش قطعی نشده است. سه تیم منچستریونایتد، پاری سن ژرمن و لایپزیگ 9 امتیازی هستند و استانبول باشاک شهیر در قعر جدول قرار گرفته است. در این میان اما پاری سن ژرمن رده دومی شانس زیادی برای صعود دارد، چون در بازی خانگی اش مقابل نماینده ترکیه پیروزی یا شکست برای تیم میهمان فرقی ندارد و این تیم در هر صورت نه به مرحله بعدی صعود می نماید و نه به لیگ اروپا. یک تساوی هم از این بازی کافی است تا پاریسی ها در خانه جشن صعود بگیرند.

دیگر بازی این گروه میان منچستریونایتد و لایپزیگ در آلمان، برای هر یک از این دو تیم دوئل مرگ و زندگی است. پیروزی و تساوی منچستریونایتد این تیم را به مرحله بعدی می رساند، اما صعودش به عنوان تیم اول را تضمین نمی نماید. لایپزیگ اما تنها با کسب پیروزی به مرحله بعدی می رسد و سرگروه شدنش هم مانند شیاطین سرخ به نتیجه بازی پاری سن ژرمن و استانبول باشاک شهیر بستگی دارد. شکست یا تساوی نماینده آلمان در صورت امتیاز دریافت پاری سن ژرمن، این تیم را به لیگ اروپا می فرستد.

برنامه باز ی های هفته پایانی لیگ قهرمانان اروپا به توضیح زیر است:

سه شنبه 18 آذر

گروه E

چلسی - کراسنودار (23:30 به وقت تهران)

رن - سویا (23:30)

گروه F

لاتزیو - کلوب بروژ (21:25)

زنیت - دورتموند (21:25)

گروه G

بارسلونا - یوونتوس (23:30)

دیناموکیف - فرنس واروش (23:30)

گروه H

پاری سن ژرمن - استانبول باشاک شهیر (23:30)

لایپزیگ - منچستریونایتد (23:30)

چهارشنبه 19 آذر

گروه A

بایرن مونیخ - لوکوموتیو مسکو (23:30)

سالزبورگ - اتلتیکومادرید (23:30)

گروه B

اینتر - شاختار دونتسک (23:30)

رئال مادرید - مونشن گلاباخ (23:30)

گروه C

منچسترسیتی - مارسی (23:30)

المپیاکوس - پورتو (23:30)

گروه D

آژاکس - آتالانتا (21:25)

میتیلند - لیورپول (21:25)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 دی 1399 بروزرسانی: 17 دی 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1478

به "لیگ قهرمانان اروپا، جدال برای قرعه&zwnj&zwnjای آسان&zwnjتر در نوکمپ، دوئل مرگ و زندگی شیاطین سرخ و لایپزیگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ قهرمانان اروپا، جدال برای قرعه&zwnj&zwnjای آسان&zwnjتر در نوکمپ، دوئل مرگ و زندگی شیاطین سرخ و لایپزیگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید