هیچ واحد تولیدی نباید تعطیل شود

به گزارش مجله توسعه دهنده، تهران (پانا) - دبیر ستاد تسهیل ورفع موانع تولید گفت که مصوبات ستاد تسهیل ورفع موانع تولید لازم الاجراست و به گونه ای باید باشند که هیچ واحد تولیدی تعطیل نشود.

هیچ واحد تولیدی نباید تعطیل شود

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

به گزارش وزارت صمت، میثم زالی در دیدار با دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زاهدان، گفت: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور 12 وزیر و رئیس دستگاه دولتی حضور دارند و مسئولیت این ستاد در استان ها با استانداران و به دبیری سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان می باشد.

وی ادامه داد: مصوبات ستادهای تسهیل و رفع موانع تولید لازم الاجراست و به گونه ای باید باشند که هیچ واحد تولیدی تعطیل نشود.

زالی افزود: قطعا با هربخشی که بخواهد در فرایند تولید اختلال ایجاد کند برخورد قانونی صورت می پذیرد و در این زمینه قوه قضائیه بسیار هوشمندانه ودقیق ورود نموده است.

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور بیان داشت: در اوج تحریم ها منطقی نیست که واحد تولیدی تعطیل شود و زمانی که سرمایه گذار تمام سرمایه خود را در بخش تولید سرمایه گذاری نموده باید چرخ تولید بچرخد و مقامات قضایی در این زمینه عدالت را اجرا خواهند کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زاهدان نیز در این دیدار گفت: قوه قضائیه نیز دغدغه تولید دارد و هرکجا رونق تولید باشد حقوق عامه مردم هم رعایت می شود.

مهدی شمس آبادی با بیان این که افزایش تولید باعث کاهش بزهکاری در جامعه می شود، ابراز داشت: خوشبختانه سیاست های قوه قضائیه بیشتر حمایت از تولید است و به صورت هفتگی بازدید از واحدهای تولیدی صورت می پذیرد.

وی ادامه داد: در برخی زمینه ها بروکراسی های زائد باید کاهش پیدا کند تا سرمایه گذاران راحت تر سرمایه گذاری نمایند و ما نیز در کنار سرمایه گذاران و تولیدنمایندگان خواهیم بود.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان افزود: نگاه های همه مسئولین و بانک ها به تولید باید باشد، چون تولید در همه ابعاد و بویژه بعد اجتماعی کمک خواهد کرد و یقین بدانید هرکجا قرار باشد به تولید ضربه وارد شود در کنار تولیدنماینده ایستاده ایم و البته با متخلفین در این حوزه نیز برخورد جدی خواهیم کرد.

قائنی مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری نیز در ادامه یکی از مسائل عمده تولید و واحدهای تولیدی را مسائل بانکی دانست و افزود: قوه قضائیه در این زمینه بسیار هوشمندانه و دقیق وارد شده و با این تدابیر و همکاری قوه قضائیه ، نتایج بهتر و ملموس تری حاصل خواهد شد.

داود شهرکی رییس سازمان صمت استان نیز گفت: تمامی مباحث و مسائل واحدهای تولیدی در استان مورد بررسی قرار می گیرد در صورتی که در استان رفع نشود این موانع و مسائل به جهت رفع، به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور ارجاع می شود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 3 اسفند 1399 بروزرسانی: 3 اسفند 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1560

به "هیچ واحد تولیدی نباید تعطیل شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ واحد تولیدی نباید تعطیل شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید