نمایشگاه کتاب به مناسبت دهه فجر در دانشگاه تبریز گشایش یافت

به گزارش مجله توسعه دهنده، رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تبریز گفت: به مناسبت دهه فجر نمایشگاه کتاب با موضوع انقلاب برگزار می گردد. سال جاری در این نمایشگاه حدود 1000 با موضوع انقلاب به نمایش گذاشته شده است.

نمایشگاه کتاب به مناسبت دهه فجر در دانشگاه تبریز گشایش یافت

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ تعداد کم از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

رسول زوارقی، رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تبریز در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: به مناسبت دهه فجر برای علاقمندان نمایشگاه کتاب با موضوع انقلاب برگزار می گردد امسال در این نمایشگاه حدود 1000 عنوان کتاب و سایر اسناد با موضوع انقلاب در قالب مجموعه کتب منتشر شده در این حوزه، رساله دکتری و خاتمه نامه ارشد و سایر اسناد مرتبط برای بازدید علاقمندان به نمایش گذاشته شده است.

زوارقی عنوان نمود: این نمایشگاه در امسال هم به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیشتر به منظور آشنایی و ارائه آخرین کتب و دیگر اسناد منتشر شده در حوزه انقلاب بوده است.

رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تبریز بیان نمود: این نمایشگاه تا 30 بهمن ماه همه روزه از ساعت 8 صبح تا 20 بعد از ظهر برای بازدید علاقمندان دایر است.

وی گفت: در دهه فجر همزمان با سراسر کشورمان در دانشگاه تبریز نیز با غبار روبی و عطر افشانی مرقد مطهر شهدای گمنام این دانشگاه، اجرای انواع برنامه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ورزشی و ... از سوی واحد های مختلف شروع شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 861

به "نمایشگاه کتاب به مناسبت دهه فجر در دانشگاه تبریز گشایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه کتاب به مناسبت دهه فجر در دانشگاه تبریز گشایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید