نصیرزاده: هیچ کشتی گیری بدون تمرین نیست، همه آماده اند، برخی حرف ها تبعات سنگینی دارد

به گزارش مجله توسعه دهنده، رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی تأکید کرد، بعضی اخبار و حواشی مربوط به کشتی تبعات سنگینی به دنبال خواهد داشت.

نصیرزاده: هیچ کشتی گیری بدون تمرین نیست، همه آماده اند، برخی حرف ها تبعات سنگینی دارد

عبدالمهدی نصیرزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره زمان شروع لیگ برتر کشتی گفت: با توجه به اینکه لیگ برتر فوتبال بار دیگر از سرگرفته شد، در خصوص کشتی هم درحال رایزنی هستیم که بتوانیم مجوز برگزاری مسابقات را بگیریم. البته همه کشتی گیران در این مدت تمرین داشته اند، هر کسی که برای عقد قرارداد به سازمان لیگ آمد، تمرین داشت. من بچه ها را دیدم، اتفاقاً صبح و بعدازظهر هم تمرین می نمایند. همه تمرین روی تشک دارند. با هر کسی صحبت کردم می گفت در خانه تشک کشتی داریم و روی تشک تمرین می کنیم. به همین دلیل آمادگی کشتی گیران نباید بهانه گردد.

وی با اشاره به مصاحبه اخیر رئیس کمیسیون پزشکی اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرد: دکتر شادگان گفته است اگر کرونا بگیرید، عمر قهرمانی تان تحت الشعاع قرار می گیرد. این حرف تبعات سنگینی دارد. نباید با این اطمینان در این خصوص صحبت کرد، خیلی ها در این مدت به کرونا مبتلا شدند، ظرفیت هوازی آنها انداره گیری شد که هیچ فرقی با گذشته نداشته است. 80 درصد کسانی که گرفتند، دچار چنین مسئله ای نشدند، چون من هم دانشگاهی هستم، این را می گویم. چرا یأس و اضطراب و استرس را به جامعه وارد کنیم؟ اصلاً همین خبری که عنوان شد کشتی فرنگی از المپیک حذف می گردد، چرا نکات منفی را برجسته می کنیم؟ این حرف ها در جامعه تبعات دارد.

وی ادامه داد: کرونا هست، باید آن را جدی گرفت، اما ترس هم تا یک حدی خوب است، بیشتر از آن زندگی افراد را مختل می نماید. باید زندگی با کرونا را یاد بگیریم. ماسک بزنیم، دستورالعمل بهداشتی را رعایت کنیم و تماشاگر هم نیاید. ما مصمم هستیم مسابقات لیگ را برگزار کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1208

به "نصیرزاده: هیچ کشتی گیری بدون تمرین نیست، همه آماده اند، برخی حرف ها تبعات سنگینی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصیرزاده: هیچ کشتی گیری بدون تمرین نیست، همه آماده اند، برخی حرف ها تبعات سنگینی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید