مدیریت فاکتور معین کننده برای سرمربی تیم ملی والیبال است

به گزارش مجله توسعه دهنده، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی والیبال ایران اواخر سال گذشته برای دومین بار پیروز شد در رقابت های انتخابی قاره ای جواز حضور در المپیک را کسب کند. با توجه به شیوع ویروس کرونا قرارداد ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال فسخ شده است و فدراسیون والیبال به دنبال مربی جدید برای جایگزینی کولاکوویچ است.

مدیریت فاکتور معین کننده برای سرمربی تیم ملی والیبال است

علیرضا خوشرویی در تبادل نظر با خبرنگاران درباره انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال گفت: مربی داخلی می تواند سرمربی تیم ملی گردد. مربی که انتخاب می گردد چه داخلی و چه خارجی باید مدیریت و روانشناسی در رده عظیمسالان را بداند. حلقه مفقوده بحث روانشناسی است. باید سرمربی در رأس کار قرار گیرد که مدیر و روانشناس باشد. چه مربی داخلی و چه خارجی باید بازیکنان آن را قبول داشته باشند. توقع و انتظار بازیکنان از سرمربی بالا است چرا که سطح دانش بازیکنان بالا رفته است و باید دانش فنی سرمربی از بازیکنان بالاتر باشد.

کارشناس والیبال ادامه داد: مربیان ایرانی کم دانش نیستند. مدیریت و روانشناسی مد نظر است که بازیکنان باید قبول داشته باشند. سرمربی اگر بتواند مدیریت داشته باشد قول می دهم این مربی در المپیک هم پیروز خواهد شد.

وی تاکید نمود: ما دلسوز هستیم چرا که فرزندان خودمان هستند. زحمت و کوشش کشیده ایم که دل مردم شاد گردد. توقع و انتظار جامعه نتیجه دریافت والیبال است. دیگر قرار گیری جز 4 تیم برتر المپیک حتمی باید باشد و الان انتظار کسب سکوی المپیک است.

خوشرویی ادامه داد: مربیان مطرح دنیا در حال حاضر تیم دارند. بیایید همه با هم یکدست شویم و از هم حمایت کنیم. بازیکنان زمانیکه بدانند بین مربیان اختلاف نیست دیگر حرف از آوردن مربی عظیم نخواهند زد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1080

به "مدیریت فاکتور معین کننده برای سرمربی تیم ملی والیبال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیریت فاکتور معین کننده برای سرمربی تیم ملی والیبال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید