طباطبایی: ایران امن ترین کشور است، با دیپلماسی ورزشی می توان میزبانی های فوتبال را به ایران برگرداند

به گزارش مجله توسعه دهنده، رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: ایران امن ترین کشور است و جذب تماشاگر برای فدراسیون های جهانی فوتبال، بسکتبال و والیبال اهمیت بسیار زیادی دارد.

طباطبایی: ایران امن ترین کشور است، با دیپلماسی ورزشی می توان میزبانی های فوتبال را به ایران برگرداند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، رامین طباطبایی، رئیس فدراسیون بسکتبال در حاشیه مجمع عمومی کمیته ملی المپیک گفت: در این مجمع گزارش عملکرد سالانه فدراسیون ها از نظر اقتصادی و سایر مسائل مطرح می گردد. ما در سال المپیک قرار داریم و کمیته ملی المپیک حمایت ویژه ای از فدراسیون هایی که کسب سهمیه نموده اند به عمل آورده است. ما چندین جلسه با مدیران کمیته برگزار کردیم و نیازهای خود را به اطلاع ایشان رساندیم.

وی ادامه داد: ما برنامه های خود را طبق پیش بینی جلو می بریم و امیدوارم که مدیران ورزش کشور نیز از ما حمایت نمایند تا بتوانیم سال خوبی را برای ورزش ایران رقم بزنیم. امیدوارم تمام میزبانی ها و مسافرت هایی که در برنامه ما قرار دارند محقق شوند.

رئیس فدراسیون بسکتبال در خصوص سلب میزبانی از ایران در مسابقات فوتبال اظهار کرد: در بسکتبال نیز چنین مسائلی وجود دارد ولی ما کوشش کردیم تا با رایزنی به میزبانی هایی که انتظار داشتیم برسیم. به اعتقاد من با دیپلماسی ورزشی می توان مسائل را رفع کرد. ایران امن ترین کشور است و جذب تماشاگر برای فدراسیون های جهانی فوتبال، بسکتبال و والیبال اهمیت بسیار زیادی دارد. ایران با چنین پتانسیلی جای رشد فراوانی در ورزش دارد چون چنین تماشاگرانی در هیچ کجای آسیا نیست.

طباطبایی ادامه داد: ملاک ارزیابی بسیاری از رشته ها تعداد تماشاگران و جذابیت رشته ورزشی است. فوتبال می تواند از این قضیه به راحتی استفاده کند چون برای کنفدراسیون فوتبال آسیا حفظ چنین تماشاگرانی اهمیت بسیاری دارد. یک اسپانسر ورزشی وقتی با استادیومی 100 هزار نفری پر از جمعیت و چندین میلیون تماشاگر تلویزیونی روبرو می گردد اهمیت زیادی برای کشور میزبان قائل خواهد بود. به اعتقاد من با دیپلماسی ورزشی می توان میزبانی های فوتبال را به ایران برگرداند ما نیز با فیبا آسیا در حال رایزنی هستیم تا مسئله ای برای میزبانی های آینده نداشته باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 860

به "طباطبایی: ایران امن ترین کشور است، با دیپلماسی ورزشی می توان میزبانی های فوتبال را به ایران برگرداند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طباطبایی: ایران امن ترین کشور است، با دیپلماسی ورزشی می توان میزبانی های فوتبال را به ایران برگرداند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید