والیبال انتخابی المپیک، ایران 1 - قزاقستان 0

به گزارش مجله توسعه دهنده، تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود از رقابتهای انتخابی المپیک 2020 قاره آسیا، به مصاف قزاقستان رفت.

والیبال انتخابی المپیک، ایران 1 - قزاقستان 0

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود از رقابت های انتخابی المپیک 2020 قاره آسیا به میزبانی چین، از ساعت 11:30 صبح امروز (چهارشنبه) 18 دی ماه 1398، به مصاف تیم ملی قزاقستان رفت که ست نخست را 28 - 26 پیروز شد.

با تصمیم ایگور کولاکوویچ، ایران با تغییر اساسی در ترکیب خود متشکل از علی اصغر مجرد، جواد کریمی، محمدرضا موذن (لیبرو)، پوریا یلی، مجتبی میرزاجانپور و مرتضی شریفی بازی را شروع کرد و در سوی دیگر، تیم ملی قزاقستان با ترکیب تلیولیم، ووننکو، بایبکوف (لیبرو)، میروننکو، میچشنکو، یوستینوف و فوکنکو به مصاف حریف خود رفت.

ست اول: 28 - 26 ایران

با شروع این ست قزاقستان عملکرد خوبی در دریافت ها و حمله داشت تا تیم ها در امتیاز 8 - 6 به سود قزاق ها، راهی وقت استراحت فنی اول شوند. با ورود دو تیم به زمین شریفی با زدن سرویس های قدرتی سه امتیاز متوالی کسب کرد تا ایران 8 - 9 پیش بیفتد. با به کار گیری سرعت در خط حمله، ایران توانست اختلاف را به 5 پوئن افزایش داده و 11 - 16 وقت استراحت فنی دوم را از آن خود کند.

با شروع مجدد بازی، قزاق ها با درخشش میچشنکو در خط سرویس اختلاف را کاهش دادند تا کولاکوویچ در امتیاز 14 - 16 تقاضای وقت استراحت کند، اما با ورود دو تیم به زمین میچشنکو دو امتیاز دیگر را کسب کرد تا بازی در امتیاز 16 مساوی شود. قزاق ها 17 - 16 پیش افتادند تا ایران باز هم وقت استراحت بگیرد. در ادامه دو تیم بازی پایا پایی را از خود به نمایش گذاشتند تا نهایتا ایران با درخشش دوباره شریفی، 26 - 28 پیروز این ست شود.

این خبر تکمیل می شود...

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 840

به "والیبال انتخابی المپیک، ایران 1 - قزاقستان 0" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والیبال انتخابی المپیک، ایران 1 - قزاقستان 0"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید