نرخ رهن و اجاره نوسازها در پایتخت

به گزارش مجله توسعه دهنده، رهن و اجاره واحدهای مسکونی برای متقاضیان املاک نوساز در بین فایل های پیشنهادی از سوی موجران در مناطق مختلف قابل جست وجو هستند.

نرخ رهن و اجاره نوسازها در پایتخت

به گزارش دنیای اقتصاد، تحقیقات میدانی از بازار رهن و اجاره در بین بعضی از بنگاه های معاملات ملکی و همچنین سامانه های مجازی معاملات مسکن در پایتخت نشان می دهد املاک نوساز بخشی از فایل های پیشنهادی موجران را به خود اختصاص می دهد که در مناطق مختلف وجود دارد.

اما یکی از موضوعاتی که در فرآیند آنالیز فایل های عرضه شده نوساز تحت عنوان رهن و اجاره به چشم می خورد پیشنهاد نرخ های غیرمتعارف نسبت به میانگین قیمت مناطق است.

با آنالیز این نوع فایل ها در بعضی بنگاه های معاملات ملکی، نرخ های پیشنهادی غیرمتعارف برای رهن و اجاره در مناطق شرقی بیشتر دیده می گردد.

مشاهدات میدانی از قیمت های ارائه شده از سوی بعضی موجران واحدهای مسکونی نوساز نشان می دهد بیشترین نرخ های پیشنهادی رهن کامل واحدهای مسکونی نوساز در مناطق شرقی برای واحدهای مسکونی متعارف در محدوده 150 تا 300 میلیون تومان است.

نرخ هایی که برای مناطق مرکزی به عنوان پول پیش از سوی بعضی موجران پیشنهاد شده غالبا در محدوده 200 تا 400 میلیون تومان است.

همچنین در مناطق غربی نیز نرخ های پیشنهادی برای دریافت پول پیش، بیشتر در محدوه های 300 تا 500 میلیون تومان برای واحدهای مسکونی متعارف پیشنهاد شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 5 بهمن 1399 بروزرسانی: 5 بهمن 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1505

به "نرخ رهن و اجاره نوسازها در پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نرخ رهن و اجاره نوسازها در پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید