نجات جان بیمار قلبی و راکب موتورسوار توسط اورژانس 115 یاسوج

به گزارش مجله توسعه دهنده، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از نجات جان بیمار قلبی در درمانگاه پاتاوه و راکب موتور سوار که بر اثر وقوع تصادف دچار جراحات شدیدی شده بود اطلاع داد.

نجات جان بیمار قلبی و راکب موتورسوار توسط اورژانس 115 یاسوج

محسن جلیل اضافه کرد: امروز ظهر ساعت 12 و 5 دقیقه طی تماس تلفنی با مرکز اورژانس 115 یاسوج، مبنی بر درخواست یاری جهت نجات جان بیمار قلبی، بلافاصله بالگرد اورژانس 115 به سمت درمانگاه پاتاوه به پرواز آمد.

وی با بیان اینکه پس از انجام اقدامات درمانی اولیه و انتقال بیمار قلبی از درمانگاه پاتاوه با شرایط حال عمومی مطلوب به سوی مرکز درمانی در شهر یاسوج انتقال داده شد، توضیح داد: بلافاصله پس از اتمام ماموریت اول، ساعت 13 و 45 دقیقه طی تماس با مرکز اورژانس 115 یاسوج، جهت امدادرسانی به راکب موتورسیکلت که بر اثر وقوع تصادف دچار جراحات شدیدی شده بود، بلافاصله بالگرد اورژانس به سمت محل حادثه به پرواز درآمد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان ادامه داد: پس از انجام حمایت های درمانی تکنسین های اورژانس 115 و اقدامات لازم، فرد مصدوم را به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال دادند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 25 آبان 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1369

به "نجات جان بیمار قلبی و راکب موتورسوار توسط اورژانس 115 یاسوج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجات جان بیمار قلبی و راکب موتورسوار توسط اورژانس 115 یاسوج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید