قوانین حمل حیوان خانگی در پرواز ماوی گوک

به گزارش مجله توسعه دهنده، حمل حیوان خانگی در پرواز ماوی گوک مطابق قوانین این شرکت هوایی مجاز است. مسافرانی که در زمان سفر به آنتالیا حیوان خانگی همراه خود دارند باید حتما از قبل مجوزهای مربوط به سلامت حیوان خود را دریافت کرده باشند تا در هنگام حضور در فرودگاه بدون معطلی و مشکل بتوانند با حیوان خانگی خود سوار هواپیما شوند. حمل حیوانات خانگی در ایرلاین های داخلی و خارجی با رعایت برخی قوانین و اصول امکان پذیر است، این قوانین به صورت کلی به چهار بخش قوانین بین المللی، قوانین کشور مبدا، قوانین کشور مقصد و قوانین شرکت حمل هوایی تقسیم می شود. مسافران باید حداقل یک هفته قبل از پرواز از مراجع ذیربط گواهی پزشکی و شناسنامه سلامت برای حیوان خانگی خود دریافت کنند تا اجازه سوار شدن به هواپیما برای آنها صادر شود.

قوانین حمل حیوان خانگی در پرواز ماوی گوک

در پروازهای ایرلاین ماوی گوک مسافرانی که حیوان خانگی همراه خود دارند، باید در زمان خرید بلیط و یا رزرو تور این موضوع را به ایرلاین اطلاع دهند و موافقت ایرلاین را برای حمل حیوان خانگی در طول پرواز دریافت کنند. در این مقاله از مجله گردشگری خبرنگاران قصد داریم در مورد مزایای پرواز ماوی گوک و قوانین مربوط به حمل حیوان خانگی در این ایرلاین اطلاعات دقیقی به شما بدهیم.

مجوز حمل حیوان خانگی در پرواز ماوی گوک

اگر قصد سفر به شهر آنتالیا با پرواز ایرلاین ماوی گوک را دارید، ابتدا باید در زمان خرید بلیط و یا رزرو تور این موضوع را به ایرلاین اطلاع دهید. در صورتی که مسئولان ایرلاین ماوی گوک (Mavi Gök) با حمل حیوان خانگی شما موافقت کنند و گواهی تایید برای شما ارسال شود، در مرحله بعد یعنی در هنگام سوار شدن به هواپیما باید مدارک لازم برای دریافت مجوز حمل حیوان خانگی در پرواز ماوی گوک را ارائه دهید تا حیوان خانگی شما مجوز پرواز را دریافت نماید.

گذرنامه و یا شناسنامه معتبر حیوان خانگی، مدارک معتبر واکسیناسیون با تاریخ میلادی، مدرک انگل تراپی، گواهی تیتر هاری و مجوز سفر هوایی برای پرندگان از جمله مدارک مورد لازم برای دریافت مجوز حمل حیوان خانگی در پرواز ماوی گوک است که مسافر صاحب حیوان باید این مدارک را در زمان مراجعه به فرودگاه همراه خود داشته باشند. خبرنگاران تنها کننده انحصاری ایرلاین ماوی گوک در ایران است، برای سفر هوایی به شهر ساحلی آنتالیا می توانید بلیط پرواز ایرلاین ماوی گوک را از سایت خبرنگاران با بهترین قیمت و خدمات خریداری کنید.

شرایط حمل حیوان خانگی در پرواز ماوی گوک

در اغلب سفرهای هوایی به دلیل مسائل امنیتی و بهداشتی ورود حیوانات به داخل کابین هواپیما فقط تحت شرایط خاصی مجاز است و مسافران معمولا باید حیوان خانگی خود را داخل قفس مخصوص قرار دهند و در زمان تحویل چمدان ها به بخش بار هواپیما بسپارند. البته این موضوع با قوانین داخلی هر ایرلاین ارتباط مستقیم دارد و در ایرلاین های مختلف شرایط و قوانین فرق دارد. یکی از اصلی ترین مزیت های خرید بلیط هواپیما از ایرلاین ماوی گوک قیمت مناسب آن می باشد و مسافرانی هم که حیوان خانگی داشته باشند به راحتی می توانند در پرواز ماوی گوک و فقط با ارائه مدارک، حیوان خانگی را همراه خود به داخل هواپیما بیاورند.

ایرلاین ماوی گوک (Mavi Gök) به عنوان یکی از شرکت های هواپیمایی نوپا در کشور ترکیه برای حمل حیوانات خانگی دستورالعمل های خاص خود را دارد، در این ایرلاین حیوانات خانگی را براساس میزان و نوع آنها به دو بخش تقسیم بندی کرده اند و فقط ورود برخی از حیوانات به کابین هواپیما مجاز است و بقیه باید به قسمت بار هواپیما سپرده شوند. شرایط حمل حیوان خانگی در پرواز ماوی گوک برای حیوانات شاید اندکی سخت گیرانه باشد ولی هدف اصلی حفظ سلامت و آسایش مسافران است و اولویت اصلی این ایرلاین ارائه بهترین خدمات به مسافران می باشد.

  • قوانین حمل حیوانات خانگی در کابین هواپیما

ورود گربه، سگ، مرغ عشق، طوطی، قناری، ماهی ها و سایر پرندگان زینتی به داخل کابین هواپیما ایرلاین ماوی گوک در صورتی که داخل محفظه یا قفس مخصوص باشند، کاملا مجاز و قانونی است. حیوان خانگی باید در تمام مدت پرواز در داخل محفظه مخصوص و یا قفس باشد، همچنین وزن کیف حمل حیوان خانگی برای ورود به کابین هواپیما نباید بیش از 6 کیلوگرم و ابعاد قفس یا کیف حمل نباید بیش از 55 × 40 × 20 سانتی متر باشد.

  • قوانین حمل حیوانات خانگی در قسمت بار هواپیما

مسافران برای حمل حیوان خانگی در قسمت بار هواپیما باید به صورت مجزا هزینه حمل پرداخت کنند، صاحب حیوان خانگی مسئول رعایت مقررات یاتا و الزامات کشور مبدا و مقصد سفر است. حیوان خانگی در پروازهای این ایرلاین باید در داخل جعبه مخصوص با برچسب LAR قرار بگیرد. حیوان خانگی در زمان تحویل به بخش بار هواپیما ماوی گوک باید حتما قلاده داشته باشد و پرندگان و حیوانات کوچک تر باید حتما در داخل قفس مخصوص قرار بگیرد. حداکثر وزن مجاز برای حمل حیوان خانگی در بخش بار هواپیما ماوی گوک 35 کیلوگرم است.

نکات مهم در مورد حمل حیوان خانگی در پرواز ماوی گوک

شهر ساحلی آنتالیا مقصد سفر بسیاری از گردشگران ایرانی در روزهای مختلف سال است و همواره تقاضا برای سفر به این شهر وجود دارد. هزینه مقرون به صرفه رزرو تور آنتالیا با پرواز ماوی گوک از آژانس خبرنگاران و خدمات متنوعی که به مسافران ارائه می شود را می توان از مزایا اصلی خرید تور آنتالیا با پرواز ماوی گوک بیان کرد. بسیاری از گردشگران در این سفر حیوان خانگی همراه خود دارند، این افراد باید حتما قبل از سفر از قوانین حمل حیوان خانگی در پرواز ماوی گوک آگاه باشند.

به همین دلیل در ادامه برخی از نکات مهم در مورد حمل حیوان خانگی در پرواز ماوی گوک را با شما در میان می گذاریم تا در زمان سفر هوایی با حیوان خانگی به شهر آنتالیا مسئله ای برای شما ایجاد نشود. نکات مهم عبارتند از:

  • نامه درخواست حمل حیوان خانگی باید از طریق آژانس مسافرتی فروشنده بلیط به ایرلاین ماوی گوک حداکثر تا 48 ساعت قبل از زمان پرواز ارسال شود.
  • حیوانات خانگی همراه مسافر مشمول اضافه بار نمی شود و فقط مسافر باید هزینه اضافی بابت حمل حیوان خانگی پرداخت کند.
  • تعداد حیوانات خانگی قابل حمل در کابین محدود است و بسته به نوع هواپیما متفاوت می باشد.
  • حیوانات خانگی برای حمل و نقل باید تمیز، سالم و آرام باشند.
  • حیوانات خانگی باردار و توله سگ های کمتر از 2.5 ماهه اجازه ورود به پرواز را ندارند.
  • تصمیم گیری برای جابجایی حیوان خانگی با تایید نهایی خلبان انجام می شود.
  • گربه و سگ یا گربه و پرنده را نمی توان در یک پرواز حمل کرد.
  • ایرلاین ماوی گوک هیچ مسئولیتی در قبال سلامت حیوانات خانگی در طول یا بعد از پرواز نمی پذیرد.

1. چه مدارکی برای حمل حیوان خانگی در پرواز ماوی گوک نیاز است؟

شناسنامه حیوان، مدارک واکسیناسیون حیوان، تکمیل فرم مخصوص، مدارک مربوط به انگل شناسی و گواهی تیتر هاری معتبر از جمله مدارک مورد نیاز برای حمل حیوان خانگی در پرواز ماوی گوک است.

2. ورود چه حیواناتی در پرواز ایرلاین ماوی گوک به کابین مجاز است؟

ورود انواع سگ، گربه، پرنده های زینتی همچون قناری، مرغ عشق، طوطی و انواع ماهی های زینتی در صورتی که در محفظه یا قفس مخصوص باشند به کابین هواپیما ایرلاین ماوی گوک مجاز است. وزن حیوان خانگی برای ورود به کابین به همراه قفس نباید بیش از 6 کیلوگرم باشد.

3. پکیج تور آنتالیا با پرواز ماوی گوک شامل چه خدماتی است؟

بسیاری از افراد برای سفرهای داخلی و خارجی خود به جای خرید بلیط و رزرو هتل به صورت جداگانه، رزرو تور را ترجیح می دهند، پکیج تور آنتالیا با پرواز ماوی گوک شامل بلیط هواپیما رفت و برگشت، هتل محل اقامت، بیمه مسافرتی و راهنمای تور است.

4. آیا خرید بلیط هواپیما ایرلاین ماوی گوک به مقصد شهر آنتالیا از سایت خبرنگاران امکان پذیر است؟

بله، افرادی که قصد سفر به شهر آنتالیا در کشور ترکیه را دارند برای خرید بلیط هواپیما ایرلاین ماوی گوک می توانند به صورت 24 ساعته به سایت خبرنگاران مراجعه کنند و فقط با استفاده از کارت های عضو شتاب بلیط خود را از این سایت معتبر به عنوان تنها کننده رسمی ایرلاین ماوی گوک در ایران تهیه کنند. خرید انواع بلیط هواپیما از سایت خبرنگاران بسیار راحت می باشد.

جمع بندی قوانین حمل حیوان خانگی در پرواز ماوی گوک

قوانین حمل حیوانات خانگی در هر ایرلاین براساس قوانین داخلی آن شرکت هواپیمایی اجرا می شود، در ایرلاین ماوی گوک این قوانین اندکی سخت گیرانه است. مسافرانی که در زمان سفر به آنتالیا قصد حمل حیوان خانگی را دارند باید حتما این موضوع را در هنگام رزرو بلیط اطلاع دهند، در صورت موافقت ایرلاین ماوی گوک مسافران اجازه حمل حیوان خانگی خود را در این سفر خواهند داشت. البته باید مدارک مربوط به صحت و سلامت حیوان خانگی خود را هم در فرودگاه به مسئولین ایرلاین ارائه دهند تا حیوان در بخش بار یا کابین مجوز پرواز را دریافت کند.

برای تور آنتالیا با پرواز ماوی گوک می توانید به قسمت خرید تورهای خارجی سایت خبرنگاران مراجعه کنید و با چند کلیک ساده در هر ساعتی از شبانه روز که تمایل داشتید تور مورد نظر خود را برای تاریخ سفرتان جستجو کرده و فقط با استفاده از کارت های عضو شتاب تور آنتالیا را تهیه کنید. هر زمانی که برای خرید تور آنتالیا از خبرنگاران نیاز به راهنمایی داشتید، کارشناسان پشتیبانی خبرنگاران آماده پاسخگویی به شما هستند تا بدون دغدغه بتوانید تور مورد نظر را از این آژانس خریداری کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 26 فروردین 1402 بروزرسانی: 26 فروردین 1402 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 2345

به "قوانین حمل حیوان خانگی در پرواز ماوی گوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قوانین حمل حیوان خانگی در پرواز ماوی گوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید