ناکامی در غلبه بر بحران کرونا علت احتمالی خودکشی وزیر دارایی ایالت هسن آلمان

به گزارش مجله توسعه دهنده، بعضی رسانه های آلمانی زبان با اشاره به خودکشی وزیر دارایی ایالت هسن آلمان علت این اقدام وی را ناامیدی در کوشش ها برای غلبه بر بحران کرونا اعلام کردند.

ناکامی در غلبه بر بحران کرونا علت احتمالی خودکشی وزیر دارایی ایالت هسن آلمان

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه سوئیسی تاگس آنسایگر، پیکر بی جان توماس شفر، وزیر دارایی 54ساله ایالت هسن آلمان در روز شنبه در جهت یک راه آهن پیدا شد.

پلیس و دادستانی فدرال آلمان علت مرگ وی را خودکشی اعلام نموده اند و مشغول تحقیقات در این باره هستند.

روزنامه سوئیسی تاگس آنسایگر علت احتمالی خودکشی این سیاستمدار آلمانی را نگرانی ها درباره غلبه بر بحران کرونا ارزیابی نموده است. این خبر شوک عظیمی به عرصه سیاسی آلمان وارد کرد.

شفر دکترای حقوق داشته است و از آگوست سال 2010 به عنوان وزیر دارایی ایالت هسن کار می کرد. در صورتی که فولکر بوفیر نخست وزیر این ایالت در انتخابات ایالتی در سال 2023 دوباره خود را نامزد نمی ساخت، توماس شفر جانشین وی خوانده می شد. شفر یکی از بنیان گذاران بنیاد زندگی با سرطان بود، که با آن از افراد مبتلا به بیماری مهلک سرطان حمایت صورت می گیرد.

فولکر بوفیر، نخست وزیر ایالت هسن امروز سخنرانی بسیار غم انگیزی را به مناسبت مرگ وزیر دارایی خود ارائه داده مرگ وی را بسیار شوکه کننده و غم انگیز ارزیابی کرد.

بوفیر در سخنرانی خود گفت که شفر بیش از دو دهه به صورت عالی برای هسن و حدود 6 میلیون سکنه آن کار نموده است.

نخست وزیر ایالت هسن شفر را متخصص و سیاستمداری عالی ارزیابی کرد که بسیار فراتر از مرزهای هسن کار می کرد. وی تأکید کرد: ما به ویژه در این دوران سخت به او احتیاج داشتیم.

وی تأکید کرد که شفر به صورت شبانه روزی کوشش می کرد تا بتواند بر این بحران (بحران کرونا) هم از نظر مالی و هم سازمانی غلبه کند.

بوفیر همچنین گفت: ما امروز بر این باوریم که این مسئله وی را بسیار نگران نموده بود که نتواند انتظارات عظیم مالی بین مردم را برآورده کند. من تصور می کنم که این نگرانی ها وی را تحت تأثیر قرار داده بود و وی به وضوح راه حل ای در این بحران نمی یافت. وی ناامید شده بود و از پیش ما رفت.

شفر دو فرزند 9 و 12 ساله داشت. ظاهراً وی یک نامه خصوصی خداحافظی را تنظیم نموده بود که در آن ناامیدی را علت این اقدام خود ارزیابی نموده بود.

وی اخیراً به عنوان وزیر دارایی ایالت هسن در مبارزه با کرونا و عواقب مالی آن نقش ویژه ای را ایفا می کرد.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 986

به "ناکامی در غلبه بر بحران کرونا علت احتمالی خودکشی وزیر دارایی ایالت هسن آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناکامی در غلبه بر بحران کرونا علت احتمالی خودکشی وزیر دارایی ایالت هسن آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید