مسائل محلات حاشیه باغ رضوان ارومیه مرتفع گردد

به گزارش مجله توسعه دهنده، خبرنگاران/آذربایجان غربی عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: خدمات عمومی باید عادلانه در شهر توزیع گردد.

مسائل محلات حاشیه باغ رضوان ارومیه مرتفع گردد

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

صادق توکلی مهر امروز 8 شهریور در جلسه شورا اسلامی شهر ارومیه که در سالن جلسات شورا برگزار گردید، اضافه کرد : خدمات شهری باید عادلانه و متناسب با محلات توزیع گردد.

وی با اشاره به شکستن قبور و هتک حرمت به اموات در ارومیه توضیح داد: نباید اجازه داد این اتفاقات رخ دهد و عده ای با تفسیر های نگران نماینده شهر را دچار مشکل نمایند.

دبیر کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: با توجه به مسائل محلات حاشیه باغ رضوان احتیاج است با دیوار کشی، نصب دوربین و آسفالت ریزی بخش عمده ای از این مسائل را برطرف کرد.

توکلی مهر خاطر نشان کرد: در محلات کم برخوردار همانند کشتارگاه و اسلام اباد متاسفانه فضای سبز وجود ندارد که این یک مشکل و آسیب اجتماعی در پی دارد.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به اینکه متاسفانه در منطقه کشتارگاه بعضی مدارس 3 شیفته هستند، یاد آور شد: نبود زمین برای ساخت مدر سه در این منطقه یک بهانه است وبعضی از دانش اموزان بویژه دختران در این منطقه ها به علت نبود مدرسه ترک تحصیل می نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1889

به "مسائل محلات حاشیه باغ رضوان ارومیه مرتفع گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل محلات حاشیه باغ رضوان ارومیه مرتفع گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید