مکان های رویایی برای ماه عسل بدون موبایل و تکنولوژی

به گزارش مجله توسعه دهنده، با پیشرفت تکنولوژی دیگر تلفن همراه بخشی جدانشدنی از زندگی همه شده و تصور زندگی بدون آن تقریبا ناممکن است. اما آیا حاضرید به خاطر زندگی مشترک و همسرتان برای مدت کوتاه دوران ماه عسل از آن دور باشید و بدون آن زندگی کنید؟ پس از آشنایی با این مکان های رویایی، با کمال میل به دنبال مکان های این چنینی خواهید گشت تا با همسرتان به آنجا سفر کنید. با خبرنگاران همراه شوید.

مکان های رویایی برای ماه عسل بدون موبایل و تکنولوژی

تصور کنید در ماشین لیموزین با لباس عروس خود نشسته اید، بسیار هیجان دارید و از افرادی که دوست تان دارند دور می شوید و آن ها از شما عکس می گیرند و شما دست تکان می دهید. به سمت همسرتان برمی گشت، او هم مشغول اشتراک گذاشتن عکس های گرفته شده از خود در صفحات مجازی است، و تمامی زمان ماه عسل خود را با گوشی می گذراند. زمانه ای شده که 84 درصد افراد حتی یک روز را بدون گوشی های هوشمندشان نمی توانند بگذرانند، تکنولوژی در زندگی ما تأثیر بسیاری گذاشته، که نباید این گونه باشد. در این مقاله از خبرنگاران لیستی از مکان های آرام و رویایی را معرفی کردیم.

1. Jade Mountain Resort در سنت لوسیا

هر 29 پناهگاه این کوه پر از رفت و آمد مکرر است. از امکانات این مکان جکوزی و استخرهای متعدد است که به طور قطع هیچ گونه تکنولوژی مانند تلویزیون، رادیو، موبایل و هر چیزی که شما را از این محیط دور کند در این مکان وجود ندارد. حمام آفتاب در کوه های Gros و Piti و دریای کارائیب بسیار لذت بخش است.

2. Playa Zipolite در مکزیک

در این مکان هیچ عابر بانکی وجود ندارد، انگار این محل از دنیا عقب مانده است. مردم روستای ساحلی، تنها ساکنان این محل بسیار دوست داشتنی هستند. مردم اغلب از یک ماه قبل برای رزرو جا و اتاق اقدام می نمایند تا از آفتاب و سواحل آن لذت ببرد. برخی از این امکانات برای ساخت فیلم Y Tu Mamá También در سال 2001 بوده است.

3. Travaasa Hana, Maui در هاوایی

فقط 70 اتاق در این ساحل شرقی (Maui) وجود دارد، که هیچ کدامشان هم رادیو، تلویزیون یا ساعت ندارند که بخواهد شما را از توجه به همسرتان یا اقیانوس آرام منحرف کند.

4. دیدبان آتش (Fire Lookouts) در آمریکا

در سرتاسر جنگل های آمریکا این دیدبان ها برای رصد نشانه های آتش در جنگل وجود دارد. در سال 1940 حدود 4000 کلبه در قله کوه ها و صخره های سراسر این کشور وجود دارد و چند مورد از آن ها برای اجاره در دسترس است که قیمت اجاره آن برای هر شب 30 دلار است. اجاره یکی از این اتاق ها رسما به معنی اقامت درون ابرها البته با امکانات کم است. اما چشم اندازها و فرار از زندگی دیجیتال روزمره بسیار ارزشمند است.

5. The Vintages, Dayton در اورگان

Vintages در قلب اورگان واقع شده، ثابت می نماید که زندگی در وَن بسیار جالب است. حدود 15 وَن به قدمت 70 سال مجهز به گریل، قهوه جوش و در بازکن در این منطقه وجود دارند. بادبان ها را بالا ببرید و یکی از بهترین منابع Pinot Noir (نوعی انگور) آمریکا را جست وجو کنید.

6. Ecco La Cucina, Tuscany در ایتالیا

در Ecco La Cucina یک مدرسه آشپزی و یک شرکت تور تاسکانی وجود دارد که با دست های آردی ناشی از درست کردن پاستا های خوشمزه نمی توانید، به گوشی خود دست بزنید. به علاوه سرآشپز Gina Stipo مانند تورهای پیاده روی شما را به کلاس های آشپزی در تاسکانی می برد. این کلاس ها در آشپزخانه های سنگی 900 ساله تاسکانی در نزدیکی Siena (ساختمانی معروف) بدون هیچ امکانات الکترونیکی برگزار می گردد. منبع: huffingtonpost

منبع: کجارو
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 889

به "مکان های رویایی برای ماه عسل بدون موبایل و تکنولوژی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مکان های رویایی برای ماه عسل بدون موبایل و تکنولوژی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید