مراسم تکریم و معارفه رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار گردید

به گزارش مجله توسعه دهنده، مراسم تکریم و معارفه رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار گردید.

مراسم تکریم و معارفه رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار گردید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران، مراسم تکریم و معارفه رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور بیژن رنجبر، قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی پیش از ظهر امروز در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار گردید.

در این مراسم که مدیران پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی و معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری این دانشگاه حضور داشتند، از زحمات بابک نگاهداری رئیس سابق پژوهشگاه تقدیر شد و روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی با حفظ سمت، به عنوان سرپرست پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی معارفه شد.

4118/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 22 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1172

به "مراسم تکریم و معارفه رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم تکریم و معارفه رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید