#محسن-چاوشی ، مرد تویی بقیه اداتو درمیارن

به گزارش مجله توسعه دهنده، به دنبال آزادی 32 زندانی محکوم به اعدام توسط محسن چاوشی، کاربران فضای مجازی از فعالیت های انسان محبت آمیز آقای خاص موسیقی کشور حمایت کردند.

#محسن-چاوشی ، مرد تویی بقیه اداتو درمیارن

به گزارش خبرنگار ، این روزها اگر نگاهی به شبکه های اجتماعی انداخته باشید حتما نام محسن چاوشی را در میان اخبار مشاهده نموده اید. انتشار خبر نجات 32 اعدامی از چوبه دار توسط محسن چاوشی در این زمانه از آن دست خبرهایی است که بسیاری را خرسند می نماید.

محسن چاوشی، خواننده موسیقی پاپ که همیشه در زمینه انجام کارهای خیر و یاری به انسان های احتیاجمند پیش قدم بوده، به تازگی مصطفی جوان افغانستانی محکوم به اعدام را با راه اندازی یک کمپین و جمع آوری مبلغ مورد احتیاج (200 میلیون تومان) از چوبه دار نجات داده است.

این خواننده پاپ محبوب کشورمان پس از آزادی جوان افغانستانی محکوم به اعدام با انتشار پستی در صفحه توییتر و اینستاگرامش نوشت:

آزاد شد به دستانتان

خانه تان آباد

انتشار این پست با استقبال گسترده کاربران شبکه های اجتماعی همراه شد. طرفداران محسن چاووشی با انتشار پست هایی در توییتر از فعالیت های آقای خاص عرصه خوانندگی کشورمان حمایت کردند.

کاربران فضای مجازی همزمان با انتشار پست اینستاگرام چاوشی که خبر از آزادی این جوان داده بود، با انتشار کامنت هایی این هنرمند را تحسین کردند:

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 444

به "#محسن-چاوشی ، مرد تویی بقیه اداتو درمیارن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "#محسن-چاوشی ، مرد تویی بقیه اداتو درمیارن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید