تور ارزان فرانسه: لیون و پاریس اف سی از جام حذفی فرانسه کنار گذاشته شدند

به گزارش مجله توسعه دهنده، دو باشگاه فرانسوی به علت جنجال طرفداران شان از ادامه حضور در مسابقات جام حذفی این کشور محروم شدند.

تور ارزان فرانسه: لیون و پاریس اف سی از جام حذفی فرانسه کنار گذاشته شدند

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فرانسه، دو باشگاه لیون و پاریس اف سی را به علت جنجالی که طرفداران شان در بازی نیمه تمام دو تیم در مرحله یک سی ودوم نهایی جام حذفی فرانسه به راه انداختند، نقره داغ کرد. بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال فرانسه، دو باشگاه لیون و پاریس اف سی از این مسابقات کنار گذاشته شدند و باشگاه لیون از این به بعد تا انتها فصل جاری در بازی های خارج از خانه نمی تواند طرفدارانش را روی سکوها داشته باشد و طرفداران تیم پاریس اف سی هم در پنج بازی خانگی پیش رو از حضور در استادیوم محروم شدند.

در جریان این ملاقات که در تاریخ شنبه 27 آذر برگزار گردید، دو تیم در حالی با تساوی یک - یک راهی رختکن شدند که طرفداران دو تیم مواد آتش زا بین یکدیگر پرتاب کردند و یک ترقه نیز منفجر شد. در آغاز نیمه دوم هم نیروهای پلیس به سمت جایگاه تماشاگران حرکت کردند که در پی حرکت آنها طرفداران به زمین بازی آمدند و مانع از سرگیری مسابقه شدند. در ادامه هم داور و بازیکنان به رختکن بازگشتند و در نهایت هم بازی نیمه تمام ماند.

میزبانی های لیون در لوشامپیونه در هفته های گذشته نیز حاشیه دار بوده است و این تیم پیش تر به برگزاری دو بازی خانگی، پشت درهای بسته و نیز کسر یک امتیاز محکوم شده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 بهمن 1400 بروزرسانی: 12 بهمن 1400 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 2058

به "تور ارزان فرانسه: لیون و پاریس اف سی از جام حذفی فرانسه کنار گذاشته شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان فرانسه: لیون و پاریس اف سی از جام حذفی فرانسه کنار گذاشته شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید