اعتراض مسی به پوچتینو پس از تعویض؛ کلافگی فوق ستاره در پاریس

به گزارش مجله توسعه دهنده، خبرگزاری خبرنگاران- مسی در سومین بازی خود برای پاری سن ژرمن هم بدون گل از زمین خارج شد.

اعتراض مسی به پوچتینو پس از تعویض؛ کلافگی فوق ستاره در پاریس

به گزارش خبرنگاران، لیونل مسی در جریان برد 2-1 پاری سن ژرمن مقابل لیون بازهم در زدن اولین گل خود برای تیم جدیدش ناکام بود و در دقیقه 76 با اشرف حکیمی تعویض شد. مسی انتظار این تعویض را نداشت؛ نگاه متعجب و برخورد سرد او با مائوریسیو پوچتینو بسیار مورد توجه نهاده شد. اعتراض مسی روی نیمکت هم تداوم داشت و او با پاردس در این مورد بحث کرد.

پوچتینو در خصوص بیرون کشیدن لیونل مسی گفت: فکر می کنم همه می دانند که ما بازیکنان عظیم زیادی در اختیار داریم. باید در خصوص ترکیب اصلی تیم و سپس در جریان بازی تصمیم گیری کنیم. هدف باید رسیدن تیم و سپس بازیکنان به فزونین شرایط ممکن باشد. گاهی تصمیمات ما درست است و گاهی هم نه ولی سرمربی برای همین کنار خط حضور دارد: برای این که تصمیم بگیرد. ممکن است این تصمیم برای افراد خوشایند باشد یا نباشد. از او پرسیدم که حالش چطور است و او گفت که خوب است و مسئله ای ندارد.

مائورو ایکاردی در شبی که مثلث ترسناک پی اس جی متشکل از لیونل مسی، نیمار و کیلیان امباپه درخشش مورد انتظار را نداشت توانست گل پیروزی بخش تیمش را وارد دروازه لیون کند. در دیداری که پی اس جی 2-1 برنده شد، این لیون بود که ابتدا با گل پاکتا پیش افتاد اما نیمار از روی نقطه پنالتی در نیمه دوم کار را برابر کرد. پارک دو پرنس انتظار نمایشی درخشان از مثلث MNM داشت اما هر چه از بازی می گذشت، کمتر به نظر می رسید که شاهد اتفاقی خاص از سوی این سه مهاجم برجسته باشیم اما هیچکس انتظار نداشت که لیونل مسی تعویض گردد.

بازی به دقیقه 75 رسیده بود که تابلوی تعویض بالا رفت و معین شد که لیونل مسی باید با تصمیم مائوریسیو پوچتینو جای خود را به اشرف حکیمی بدهد. مربی آرژانتینی برای عوض کردن فرایند بازی دست به یک کار ریسکی زد و فزونین و سرشناس ترین بازیکن خود را بیرون کشید. کمتر شاهد بوده ایم که لیونل مسی در میانه بازی تعویض گردد و او که به سختی تصمیم سرمربی خود را باور می کرد، با او دست نداد و با چهره ای بهت زده و ژستی متحیر، زمین را ترک کرد.

مسی در حالی راهی نیمکت شد که ابتدا کمی مکث کرد و با نگاهی معنا دار به پوچتینو نشان داد که به هیچوجه از تعویض خود راضی نیست. مسی به روی نیمکت رفت و کنار هم تیمی هایش از جمله لئاندرو پاردس آرژانتینی نشست و چهره او همچنان تغییری ننموده بود و باور نمی کرد که زمین را ترک نموده است. در هر صورت بازی به دقیقه 93 رسیده بود که مائورو ایکاردی روی پاس امباپه توانست گل فزونی را بزند تا دو امتیاز خانگی از دست نرود. این سومین بازی لیونل مسی با پیراهن پی اس جی بود و او هنوز نتوانسته نه گل بزند و نه پاس گل بدهد. تعویض امروز هم اخرین چیزی بود که مسی توقع داشت. فعلا برای لئو در پاریس آفتابی در کار نیست و باید به انتظار روزهای پیش رو نشست.

پاری سن ژرمن در ششمین مسابقه از فصل 22-2021 لیگ فرانسه هم برنده از زمین خارج شد. در نبرد سنتی دو قدرت فوتبال فرانسه، شاهد یک بازی پایاپای و جالبی بودیم. شاگردان پوچتینو پس از عقب افتادن در این مسابقه، با چالش دیگری رو به رو شدند ولی ظرف کمتر از 15 دقیقه توانستند بازی را به تساوی بکشند. در حالی که همه آماده می شدند تا بازی همانند بازی قبلی PSG برابر بروژ در لیگ قهرمانان اروپا با تساوی به انتها برسد، ایکاردی یک بار دیگر گل سرنوشت سازی زد و برد دیگری را برای تیمش به ارمغان آورد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 مهر 1400 بروزرسانی: 5 مهر 1400 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1918

به "اعتراض مسی به پوچتینو پس از تعویض؛ کلافگی فوق ستاره در پاریس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض مسی به پوچتینو پس از تعویض؛ کلافگی فوق ستاره در پاریس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید