فوتبال دنیا، تمجید مارتینس از عملکرد اِزار و شاگردانش مقابل اسکاتلند

به گزارش مجله توسعه دهنده، سرمربی اسپانیایی بلژیک از رفتار تیمش در بازی دوستانه مقابل اسکاتلند ابراز رضایت کرد.

فوتبال دنیا، تمجید مارتینس از عملکرد اِزار و شاگردانش مقابل اسکاتلند

به گزارش خبرنگاران، روبرتو مارتینس که شاگردانش شب گذشته (جمعه) در دیداری دوستانه با نتیجه 4 بر صفر اسکاتلند را در هم کوبیدند، در تمجید از ستاره و کاپیتان تیمش که در این بازی گل دوم تیمش را به ثمر رساند و در دقیقه 56 جای خود را به هانس واناکن داد، پس از این بازی گفت: نکته منفی از اِزار ندیدم، او در شرایط خوبی است و همان فرم و شکلی که در جام جهانی داشت را حفظ نموده است.

وی ادامه داد: وقتی که شما کاپیتان می شوید، باید رفتاری در چنین سطح استانداری داشته باشید. اوضاع اما خطرناک خواهد شد، اگر به زمین فوتبال بروید و تمام توان خود را به کار نگیرید. ازار هم همان چیزی را ارائه می دهد که شما از یک کاپیتان انتظار دارید. من فکر نمی کنم که او کار اشتباهی در یافتن فضای مدنظر در این بازی نموده باشد.

سرمربی اسپانیایی تیم ملی بلژیک در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: این بازی تمرین خوبی برای چیزی بود که می خواهیم سه شنبه شب مقابل ایسلند انجام دهیم. این بازی دوستانه تمرینی برای سنجش رفتار و تمرکز بازیکنان بود. این اولین بازی مان پس از جام جهانی بود و بازیکنانی کاملاً متعهد را دیدیم.

مارتینس توضیح داد: در جریان بازی هم بازیکنان همان کاری را کردند که در تمرینات روی آنها کار نموده بودیم و از این بابت راضی هستم. همچنین نقش بازیکنان باتجربه تیم در یاری به بازیکنان تازه وارد را دوست داشتم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 160

به "فوتبال دنیا، تمجید مارتینس از عملکرد اِزار و شاگردانش مقابل اسکاتلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، تمجید مارتینس از عملکرد اِزار و شاگردانش مقابل اسکاتلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید