فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد طرح فاصله گذاری اجتماعی را با قاطعیت همراه با احترام اجرا نمایند

به گزارش مجله توسعه دهنده، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور اعضای ستاد استانی مدیریت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا از طرق ویدئو کنفرانس با فرمانداران هشت گانه و مسئولان شبکه بهداشت و درمان شهرستان های استان با بیان اهمیت این طرح به سرعت بخشیدن در اجرا و تصریح آن تاکید نمود.

فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد طرح فاصله گذاری اجتماعی را با قاطعیت همراه با احترام اجرا نمایند

حسین کلانتری در این نشست گفت: در راستای اجرای طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی در رعایت دستورات مراجع بهداشتی و انتظامی و توصیه ها و هشدارهای لازم از سوی مراجع ذیصلاح مرتبط با ستاد ملی مقابله با کرونا، اقدامات مدیریتی توسط فرمانداران و اقدامات میدانی توسط نیروی انتظامی صورت گیرد.

وی اضافه نمود: طرح فاصله گذاری اجتماعی طرحی جدید، جامع، کامل و فراگیر بوده و با همکاری مردم و با هدف قطع زنجیره انتقال، شیوع و کنترل ویروس کرونا اجرای آن در استان شروع شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: این طرح مقررات جدی تری نسبت به آن دسته از هموطنان وهم استانی هایی که نسبت به تذکرات ایمنی بخش و بهداشتی توجه لازم را ندارند اعمال می نماید.

کلانتری با اشاره به اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی مبنی بر الزام توجه جدی تری به هشدارهای مراقبتی و رعایت نکات بهداشتی و پروتکل ها توسط عموم هموطنان و هم استانی هاست اعلام کرد: رکن اصلی برای اجرای ثمربخش این طرح، عموم مردم هستند.

وی ادامه داد: فرمانداران با قاطعیت اما همراه با احترام، و تعامل اقدام به اجرای کامل این طرح و مدیریت آن کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد: طرح فاصله گذاری اجتماعی طرحی ملی، رسمی، قانونی و یک مطالبه عمومی بوده و در راستای شکست زنجیره انتقال و کنترل بیماری کرونا و سلامت مردم است.

کلانتری با تاکید به اینکه همه کسانی از استان که به مسافرت رفته اند هر چه زودتر به خانه برگردند اضافه نمود: پویش در خانه بمانید و به خانه برگردید هر دو لازم و لازم است و همچنان بهترین راه مقابله با شیوع و گسترش این بیماری است که به جد مورد توجه است.

وی یادآور شد: کسانی که به مسافرت رفته اند سریع به خانه برگردند که این طرح ممانعت در ورودی ها، غربالگری در ورودی ها و جلوگیری از اجتماعات را تشدید می نماید.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه جزئیات طرح فاصله گذاری اجتماعی به وسیله صدا و سیما بیان می گردد به فرمانداران تاکید نمود: برای اجرای طرح از ظرفیت رسانه ها ،قضای مجازی، سایت های خبری، شبکه استانی، فضای مجازی، ائمه آدینه و جماعات استفاده گردد.

کلانتری تاکید نمود: همه صنوف تا 20 فروردین تعطیل هستند و چهار صنف خبازان، قصابان، خواربار فروشی ها و میوه و تره باری ها تنها در صورتی می توانند فعالیت داشته باشند که پروتکل بهداشتی را کاملا رعایت کنند.

وی بر نظارت و دقت بیشتر و مستمر بر این صنوف و از جمله پمپ بنزین ها و CNGها به دستگاه های متولی تاکید نمود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد: سال جاری سیزده به در مطلقا نداریم و مردم استان برای سلامتی خود و هم استانی ها به این مهم اهتمام جدی داشته باشند.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، کلانتری از فرمانداران خواست این طرح در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم با دقت و حساسیت اجرایی گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1004

به "فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد طرح فاصله گذاری اجتماعی را با قاطعیت همراه با احترام اجرا نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد طرح فاصله گذاری اجتماعی را با قاطعیت همراه با احترام اجرا نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید