فراخوان ارسال رساله و سرانجام نامه

به گزارش مجله توسعه دهنده، نهمین فراخوان برای انتخاب رساله و پایان نامه برتر در زمینه الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت منتشر شد.

فراخوان ارسال رساله و سرانجام نامه

به گزارش خبرنگاران، این مرکز با هدف تشویق دانشجویان تحصیلات تکمیلی به پرداختن به موضوع الگوی پیشرفت، همزمان با برگزاری نهمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، از رساله و خاتمه نامه های برتر مرتبط با الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت پس از داوری با اهدای جوایز نقدی قدردانی می کند.

بر این اساس از آن دسته از دانش آموختگان مقاطع مختلف کارشناسی ارشد، دکتری و معادل حوزوی واجد شرایط یا آن دسته از دانشجویان دانشگاهی و طلاب حوزه های علمیه که موضوع رساله و خاتمه نامه آن ها در زمینه پیشرفت بوده در بازه زمانی سال های 1393 تا 1398 دفاع شده است و تمایل دارند رساله یا خاتمه نامه آنان در مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت ارزیابی شود، تقاضا می شود از طریق سامانه، به نشانی https://olgou.ir ثبت نام و آمادگی خویش را اعلام کنند.

رساله ها و خاتمه نامه هایی که در فرآیند داوری اولیه پذیرش می شوند، در نمایشگاه روز برگزاری کنفرانس، در معرض دید شرکت کنندگان قرار خواهند گرفت.

همچنین از نویسندگان رساله ها و خاتمه نامه هایی که در فرآیند داوری نهایی به عنوان برتر انتخاب شوند در روز برگزاری کنفرانس با اهدای جوایز نقدی قدردانی می شود.

طبق اعلام دفتر ارتباطات مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، آخرین مهلت ارسال اطلاعات خاتمه نامه و رساله، 15 اردیبهشت ماه 1399 تعیین شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 آذر 1398 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 600

به "فراخوان ارسال رساله و سرانجام نامه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان ارسال رساله و سرانجام نامه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید