احداث مرکز اطلاع رسانی گردشگری مرند

به گزارش مجله توسعه دهنده، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از احداث مرکز اطلاع رسانی گردشگری شهرستان مرند اطلاع داد.

احداث مرکز اطلاع رسانی گردشگری مرند

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، مرتضی آبدار مدیرکل میراث فرهنگی استان با بیان اینکه تامین زیرساخت های توسعه گردشگری استان به طور مستمر در حال پیگیری است، به احداث مرکز اطلاع رسانی گردشگری در شهرستان مرند اشاره نمود و گفت: با توجه به اینکه شهرستان مرند در یکی از مسیرهای شاخص گردشگری استان واقع شده است و معرفی و اطلاع رسانی دقیق جاذبه های گردشگری این شهرستان امری لازم است، به همین منظور پروژه ساختمان مرکز اطلاع رسانی شهرستان به مرحله اجرایی رسید.

آبدار ادامه داد: این مرکز بصورت ساختمانی دو طبقه (همکف و اول) با مساحت 100 متری در سه بخش مرکز اطلاع رسانی گردشگری، بخش اداری نمایندگی میراث فرهنگی شهرستان و نمایشگاه صنایع دستی به فعالیت خواهد پرداخت.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی ادامه داد: تاکنون سازه فلزی زیرزمین و همکف ساختمان با مساحت کلی 180 متر مربع احداث شده و سازه بتنی طبقه اول با تامین اعتبار سال آینده اجرا خواهد شد.

آبدار با بیان اینکه میزان اعتبار هزینه شده این پروژه تاکنون 188میلیون تومان بوده است، به مراحل آینده اجرای پروژه مرکز اطلاع رسانی مرند اشاره نمود و گفت: در مراحل بعدی اجرای این پروژه، دیوار چینی، نصب درب و پنجره، اجرای بخش سرویس های بهداشتی، نصب و اجرای کاشی کاری ها و محوطه سازی ساختمان با احتساب اعتبار بالغ بر 400 میلیون تومان در دستور کار قرار خواهد گرفت.

او در انتها خاطر نشان کرد: فنس کشی کاروانسرای آلاکی و تقویت سایر زیرساختهای گردشگری از جمله تکمیل و اصلاح سرویسهای بهداشتی سطح شهرستان از دیگر برنامه های اجرایی زیر ساختی در این شهرستان است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 8 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 254

به "احداث مرکز اطلاع رسانی گردشگری مرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث مرکز اطلاع رسانی گردشگری مرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید