طرفداران دوآتشه اپل چقدر پول باید خرج کنند؟

به گزارش مجله توسعه دهنده، آیا شما یک طرفدار سرسخت اپل و محصولات تولید این شرکت هستید؟ اگر پاسخ شما به این سؤال مثبت است باید بگوییم که این کار هزینه بسیار زیادی را برای شما خواهد داشت. برای خرید گران قیمت ترین نسخه از محصولات تولیدی این شرکت شامل دستگاه ها، لوازم جانبی و بیمه +AppleCare در سال 2020 باید در حدود 80000 دلار بپردازید. البته شما با پرداخت این هزینه بهترین نسخه از تمامی محصولات تولیدی این شرکت را در اختیار خواهد داشت.

طرفداران دوآتشه اپل چقدر پول باید خرج کنند؟

آیا شما می توانید که یک طرفدار سرسخت اپل شوید؟

برای نمونه باید بگوییم که بهترین و گران ترین آیفونی که اپل هم اکنون به فروش می رساند آیفون 12 پرو مکس است. این آیفون بزرگترین نمایشگر با اندازه 6.7 اینچ را در میان آیفون های معرفی شده در سال 2020 دارد. علاوه بر این، این آیفون دارای بهترین ماژول دوربین و بیشترین ظرفیت باتری در میان آیفون های 12 است و مانند دیگر آیفون های 12 از فناوری ارتباطی 5G پشتیبانی می کند.

برای تهیه این گوشی همراه با بیمه +AppleCare، قاب سیلیکونی MagSafe و شارژ MagSafe باید مبلغی بیشتر از 1700 دلار بپردازد. گران ترین محصولی که اپل هم اکنون به فروش می رساند مک پرو است که این شرکت آن را با قیمت پایه 6000 دلار عرضه می کند.

البته در این مقاله فرض می کنیم که یک طرفدار سرسخت اپل می توانند هر محصولی که این شرکت تولید می کند را بخرد و در این زمینه محدودیتی برای او وجود ندارد. در نتیجه این شخص می تواند که مک پرو اپل را با بالاترین مشخصات سخت افزاری ارائه شده برای آن توسط اپل شامل پردازنده 28 هسته ای اینتل Xeon، استفاده از 1.5 ترابایت حافظه رم، 8 ترابایت حافظه داخلی SSD و نمایشگر 32 اینچی Pro Display XDR رتینا با رزولوشن 6K تهیه کند. انجام این کار و خرید این کامپیوتر با این مشخصات در حدود 62000 دلار هزینه خواهد داشت.

بدون شک یک طرفدار سرسخت اپل در کنار کامپیوتر دسکتاپ مک پرو به یک لپ تاپ هم نیاز خواهد داشت و می خواهد که بهترین لپ تاپ تولیدی توسط اپل را تهیه کند. با وجود اینکه این شخص می تواند با پرداخت 2800 دلار نسخه خاکستری فضایی مک بوک پرو 16 اینچی با پردازنده 8 هسته ای نسل نهمی اینتل Core i9 تهیه کند، اما برای تهیه این لپ تاپ با بالاترین مشخصات سخت افزاری و حافظه رم 64 گیگابایتی و تهیه لوازم جانبی مانند موس اپل و محفظه حمل چرمی باید کمی بالاتر از 9000 دلار هزینه کند. بعد از این لپ تاپ نوبت به تهیه اپل واچ است.

  • محصولات برنده و بازنده اپل در سال 2020

بررسی های اجرا شده نشان می دهند که گران قیمت ترین اپل واچی که اپل هم اکنون در فروشگاه آنلاین خودش آن را به فروش می رساند نسخه 44 میلی متری با جنس استیل نقره ای است دارای بند چرمی مشکی با برند هرمس (Hermes) است. بدون در نظر دریافت هزینه های مربوط به سیم کارت، برای تهیه ای این اپل واچ با بیمه +AppleCare یک شخص باید در حدود 1648 دلار بپردازد.

تهیه گران ترین نسخه آیپد پرو 12.9 اینچی با حافظه داخلی 1 ترابایتی، نسل دوم قلم اپل Pencil، کیبورد QWERTY، پایه، قاب و کیف و بیمه +AppleCare برای شما 2583 دلار آب خواهد خورد.

البته باز هم باید یادآوری کنیم که در این مقاله فرض کرده ایم یک طرفدار سرسخت اپل برای تهیه تمامی این محصول ها هیچ مسئله ای از بابت قیمت پرداختی ندارد. اگر این کاربر حتی قصد تهیه آیفون 12 پرو مکس را هم نداشته باشد، حتما به نسل هفتم آیپاد تاچ نیاز خواهد داشت. تهیه این آیپاد با حافظه داخلی 256 گیگابایتی، قاب و بیمه +AppleCare نیاز به 488 دلار دارد.

  • اپل دو طراحی متفاوت را برای آیفون تاشو آزمایش می کند

بعد از تمامی این محصولات نوبت به تهیه ایرپادز می رسد. ایرپادز پرو تولیدی اپل قابلیت هایی مانند حذف نویز محیط و حالتی برای شنیدن همزمان آهنگ و صدای محیط اطراف را ارائه می دهد. در کنار ایرپادز پرو، اپل از ایرپادز روگوشی هم به نام ایرپادز مکس با قیمت 549 دلار رونمایی کرده است. تهیه این ایرپادز با بیمه +AppleCare در حدود 608 دلار هزینه دارد.

در کنار تمامی این محصول ها باید به اسپیکر هوم پاد هم اشاره کنیم. حتی اگر طرفدار سرسخت اپل باشید و بگویید که کیفیت صدای اسپیکر تولیدی اپل از اسپیکر های هوشمند تولیدی توسط شرکت های دیگر مانند گوگل و آمازون هم بالاتر است، باید بگوییم که یکی از نکته های منفی اسپیکر هوشمند اپل دستیار صوتی سیری است.

  • آیفون 13 ممکن است از اتصال وای فای پیشرفته تری پشتیبانی کند

البته طرفدارن سرسخت اپل به طور معمول این خوب نبودن دستیار صوتی سیری را نادیده می گیرند. اما باید بگوییم که دستیار صوتی اپل واقعا بد است. برخلاف دیگر دستیار های صوتی مانند گوگل Assistant، سیری در جواب بسیاری از سؤال هایی که از آن پرسیده می شود نتیجه جست وجو در اینترنت را نشان می دهد.

حتی اگر از سیری سؤالی را در رابطه با محصولات اپل بپرسید هم، این دستیار جواب این سوال را به صورت جست وجوی اجرا شده در اینترنت نشان می دهد. در حالی که دستیار صوتی گوگل Assistant می تواند در زمان بسیار کوتاهی به آن سؤال پاسخ دهد. در نهایت باید بگوییم که خرید بهترین نسخه از اسپیکر هوشمند هوم پاد برای شما 338 دلار هزینه خواهد داشت.

تهیه اپل TV به همراه بیمه +AppleCare قیمت 228 دلاری دارد. آخرین چیزی که یک طرفدار سرسخت اپل باید به تهیه آن بپردازد تهیه اشتراک اپل One به قیمت 359 دلار در سال است (ماهی 29.95 دلار). کاربران بعد از تهیه این اشتراک می توانند که از خدماتی مانند اپل +TV، سرویس بازی اپل Arcade، اپل +NEWS، دو ترابایت حافظه iCloud و برنامه ورزشی اپل +Fitness بهره مند شوند.

در نهایت باید بگوییم که برای تهیه تمامی محصولات گفته شده در این مقاله، یک طرفدار سرسخت اپل باید به طور دقیق مبلغ 79875.26 دلار را بپردازد.

  • 6 محصول اپل که انتظار داریم اوایل سال 2021 رونمایی شوند

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 بهمن 1399 بروزرسانی: 22 بهمن 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1536

به "طرفداران دوآتشه اپل چقدر پول باید خرج کنند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرفداران دوآتشه اپل چقدر پول باید خرج کنند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید