شتاب بخشیدن به پروژه ها هدف اصلی سفر های شهرستانی

به گزارش مجله توسعه دهنده، قناعت گفت: هدف اصلی در سفر های شهرستانی، شتاب بخشیدن به فرایند اجرای پروژه هاست.

شتاب بخشیدن به پروژه ها هدف اصلی سفر های شهرستانی

به گزارش خبرنگاران از بیرجند، قناعت استاندار خراسان جنوبی در جلسه شورای اداری قائنات که با حضور نماینده مردم شهرستان های قائنات وزیرکوه در مجلس شورای اسلامی و در دفتر امام جمعه برگزار گشت گفت: هدف اصلی از انجام سفر های شهرستانی، بررسی میدانی شرایط و شتاب بخشیدن به فرایند اجرای پروژه هاست.

او گفت: این سفر ها بالاتر از برنامه هاست و برای تسریع در امورات انجام می شود.

قناعت گفت: بسیاری از مسائل شهرستان قائنات احصاء شده و رفع آن ها در برنامه های استان قرار گرفته است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: تکمیل پروژه دوبانده سازی محور قاین - بیرجند از جمله مواردی است که با جدیت دنبال خواهد شد.

او به جایگاه کارخانه فولاد در اشتغالزایی و توسعه استان اشاره کرد و گفت: امیدواریم در سال 1401 شاهد راه اندازی بخش فولادسازی این کارخانه باشیم.

قناعت در خصوص مشکل تأمین آب مورد نیاز فولاد گفت: آب مورد نیاز این مجموعه با مشارکت کارخانه و از محل پساب تصفیه خانه فاضلاب تأمین خواهد شد.

استاندار خراسان جنوبی به برنامه های استان برای رفع مشکل کم آبی اشاره کرد و گفت: برای انتقال آب از خلیج فارس و استفاده آن در صنایع استان پیگیری های لازم صورت خواهد گرفت.

او به برنامه بازدید از پروژه پادگان اشاره کرد و گفت: به منظور اجرای شبکه آب تا ورودی پادگان غدیر قاین تا پایان سال و برای بهسازی ورودی این مجموعه نیز تا پایان سال 1401 اعتبارات استانی تخصیص می یابد.

قناعت گفت: برای تأمین اعتبارات مورد نیاز و شتاب بخشیدن به فرایند اجرای پروژه بیمارستان دوم قاین نیز ضمن انجام مکاتبات لازم با وزارت بهداشت، پیگیری های جدی صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید

  • جذب سرمایه گذار کلید توسعه خراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی گفت: در خصوص بخش ایزوله بیمارستان نیز با توجه به اهمیت موضوع، کار کارشناسی صورت می گیرد تا اعتبارات مورد نیاز از محل منابع استانی تأمین شود.

او گفت: اعتبارات مورد نیاز برای ساخت پانسیون های تخصصی پزشکان نیز از محل منابع ملی پیگیری می شود.

قناعت به قدمت مسجد جامع قاین اشاره کرد و گفت: برای بازسازی و بازسازی این بنای تاریخی ارزشمند تا پایان سال 1401 از محل اعتبارات استانی 2 میلیارد تومان اعتبار تخصیص می دهیم.

استاندار خراسان جنوبی گفت: برای ساخت و تکمیل یادمان های شهدای گمنام اعتبار مورد نیاز تخصیص یافت.

او گفت: طرح تفصیلی منطقه نمونه گردشگری بوذرجمهر در شورای برنامه ریزی و توسعه استان پیگیری و ابلاغ خواهد شد.

قناعت گفت: مقدمات ثبت جهانی اماکن تاریخی قاین از جمله مسجد جامع و منطقه نمونه گردشگری بوذرجمهر باید در دستور کار اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قرار گیرد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: موضوع ارتقاء و توسعه درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی در دستور کار قرار گرفت و با واگذاری زمین جنب درمانگاه از طریق مسئولین محلی و تأمین اعتبارات ملی به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

او گفت: قرار نیست همه مسائل یک روزه حل شود، ولی همه باید شبانه روزی وقت بگذاریم و مردم را بفهمیم و درک کنیم.

قناعت بر همراهی های همیشگی مردم استان در همه امور اشاره کرد و گفت: فرصت های فراوان استان در حوزه های کشاورزی، معدن و صنعت باید بالفعل شوند و از ظرفیت بزرگان استان که در تهران هستند، باید استفاده کنیم.

ر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 بهمن 1400 بروزرسانی: 13 بهمن 1400 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 2059

به "شتاب بخشیدن به پروژه ها هدف اصلی سفر های شهرستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شتاب بخشیدن به پروژه ها هدف اصلی سفر های شهرستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید