سرمربی نود ارومیه: کاری به بازی پرسپولیس مقابل السد نداریم، لیگ برای ما از هفته چهارم آغاز شد

به گزارش مجله توسعه دهنده، سرمربی تیم فوتبال نود ارومیه گفت: ما کاری به بازی آسیایی پرسپولیس نداریم و دنبال ارائه یک بازی شرافتمندانه و تماشاگرپسند هستیم.

سرمربی نود ارومیه: کاری به بازی پرسپولیس مقابل السد نداریم، لیگ برای ما از هفته چهارم آغاز شد

وحید بیات لو سرمربی تیم فوتبال نود ارومیه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره پیروی یک بر صفر تیمش مقابل آلومینیوم اراک در هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال گفت: ما با شرایط سختی که داشتیم باید مقابل تیمی قرار می گرفتیم که از همه لحاظ وضعیت بهتری نسبت به ما داشت، البته ما هم روند رو به رشدی در هفته های گذشته داشتیم و از هفته سوم که تیم را در دست گرفتیم، سعی کردیم بازیکنان را از لحاظ بدنی و تاکتیکی آماده کنیم.

وی اضافه نمود: فیلم بازی های گذشته آلومینیوم را دیده بودیم و از همان نقاط ضعفی که می خواستیم دو بار موفق به گلزنی شدیم که داور یک بار آن را قبول نکرد.

بیات لو سرمربی تیم نود ارومیه در مورد نتایج ضعیف این تیم در هفته های ابتدایی لیگ دسته اول توضیح داد: ما در هفته اول اصلاً در بازی شرکت نکردیم، هفته دوم هم با تیم امید خود و بدون سرمربی شرکت کردیم و بازی سوم هم شب قبل از بازی با گل گهر تازه قرارداد بازیکنان را ثبت کردیم. همین سه بازی باعث شد ما با تفاضل منفی 13 کارمان را آغاز کنیم، آن هم بدون اینکه حق مان باشد. بعد از این اتفاقات از هفته چهارم تا هفتم فقط یک گل خوردیم، آن هم از روی نقطه پنالتی. در واقع ما لیگ را از بازی چهارم آغاز کردیم.

در پی تعویق بازی با فجرسپاسی، وحید بیات لو در مورد دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در جام حذفی نیز گفت: در هر صورت پرسپولیس بهترین تیم چهار سال گذشته ایران بوده و دو سال پیاپی هم به جمع چهار تیم پایانی لیگ قهرمانان آسیا رسیده است. تیم برانکو متکی به نفر نیست، چون فوتبالی با برنامه بازی می نماید و پایه آن هم دوندگی و آمادگی جسمانی بازیکنان این تیم است. قطعاً بازی سختی است، بزرگترین تیم ها هم در آزادی نتوانستند مقابل پرسپولیس نتیجه بگیرند اما ما هم در حد بضاعت مان سعی می کنیم بازی آبرومندانه ای مقابل این تیم انجام دهیم.

با توجه به حساسیت دیدار پرسپولیس مقابل السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا بسیاری از طرفداران این تیم نگران مصدومیت بازیکنان پرسپولیس در دیدار مقابل نود ارومیه هستند. وی در واکنش به این موضوع گفت: ساختار دفاعی تیم ما بازی تحت فشار است، نه اینکه بخواهیم به بازیکنان حریف آسیب بزنیم اما تحت فشار بازی می کنیم. فکر می کنم تیم ما تا هفته هفتم فقط دو کارت زرد در لیگ گرفته است. این نشان می دهد ما کم خطا بازی کنیم، اما تحت فشار. کاری به بازی آسیایی پرسپولیس نداریم و دنبال بازی شرافتمندانه هستیم و می خواهیم برنامه همیشگی خودمان را در زمین اجرا کنیم. همانطور که گفتم در چند بازی گذشته ما فقط دو تا کارت زرد گرفته ایم و فقط یک کارت قرمز آن هم روی اعتراض گرفته ایم. سعی می کنیم یک بازی تماشاگرپسند انجام دهیم و قطعاً برنامه هایی هم برای رسیدن به گل و ضد حملات داریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 189

به "سرمربی نود ارومیه: کاری به بازی پرسپولیس مقابل السد نداریم، لیگ برای ما از هفته چهارم آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی نود ارومیه: کاری به بازی پرسپولیس مقابل السد نداریم، لیگ برای ما از هفته چهارم آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید