سرمایه گذاری 7.7 میلیون دلاری آمازون برای تحول صنعت ساختمان ، کوشش برای ساخت خانه های هوشمند مبتنی بر صدا

به گزارش مجله توسعه دهنده، آمازون در جدیدترین برنامه های آتی خود، خبر از احتمال سرمایه گذاری در حوزه خانه های هوشمندی داده است که با تکنولوژی دستیار صوتی السا منطبقند.

سرمایه گذاری 7.7 میلیون دلاری آمازون برای تحول صنعت ساختمان ، کوشش برای ساخت خانه های هوشمند مبتنی بر صدا

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از سی نت، آمازون قصد دارد در آینده میلیون ها دلار در حوزه خانه های هوشمند و پیش ساخته سرمایه گذاری کند. این کار با یاری به صندوق الکسا با مبلغ 7/7 میلیون دلار میسر می گردد.

صندوق الکسا این شرکت، که معمولا از صندوق های سرمایه گذاری صدای فناوری استفاده می نماید، در راه اندازی کارخانه پیش ساخته، پیش ساخته گردیده است. طبق گفته وب سایت شرکت، Prefab کارخانه بر ساخت خانه های جدید، پیش ساخته، تک و چند خانواده با استفاده از روش های پایدار تمرکز می نماید و ادعا می نماید که می تواند سریعتر و با اتلاف کمتر از روش های سنتی فراوری کند.

اما پرسش اصلی این است که چرا آمازون علاقه مند به راه اندازی خانه های پیش ساخته هوشمند است؟ این آخرین حرکتی است که نشان می دهد تکنولوژی الکسا آمازون به شدت در کوشش است وارد خانه های کاربران گردد.

پل برنارد، مدیر صندوق الکسا آمازون، در بیانیه ای اعلام نمود: صدا به عنوان یک فناوری لذت بخش در خانه ظاهر گردیده است و در حال حاضر بیش از 20 هزار دستگاه خانگی هوشمند سازگار با الکسا از 3500 مارک مختلف وجود دارد.

وی اضافه کرد: شرکت Plant Prefab یکی از رهبران اصلی و نوآور در حوزه طراحی و فراوری خانه است. ما مشتاق هستیم که از آنها حمایت کنیم زیرا خانه هایی مستحکم و قابل قبول را برای مشتریان و توسعه دهندگان می سازند.

بر اساس گفته های برنارد، او به طور مستقیم به خانه های پیش ساخته و قابل اتصال اشاره می نماید. خانه هایی که ترکیبی از تکنولوژِ الکسا وسرمایه آمازون خواهند بود.

پیش از این و در ماه سپتامبر،آمازون به روز رسانی ها و افزونه هایی را به مجموعه ای از دستگاه های مبتنی بر الکسا اضافه کرد. این به روزرسانی ها منجر به بهبود پخش موسیقی و ویدئو می شدند و کنترل بیشتر دستگاه های هوشمند خانه را امکان پیر می کردند.

منبع: انتخاب
انتشار: 6 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 176

به "سرمایه گذاری 7.7 میلیون دلاری آمازون برای تحول صنعت ساختمان ، کوشش برای ساخت خانه های هوشمند مبتنی بر صدا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری 7.7 میلیون دلاری آمازون برای تحول صنعت ساختمان ، کوشش برای ساخت خانه های هوشمند مبتنی بر صدا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید