زمان واریز بسته معیشتی 100 هزار تومانی تعیین شد

به گزارش مجله توسعه دهنده، به گزارش خبرنگاران، حامد شمس، رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره جزئیات تسهیلات کرونایی از واریز بسته معیشتی 100 هزارتومانی از نیمه دوم آذر اطلاع داد.

زمان واریز بسته معیشتی 100 هزار تومانی تعیین شد

شمس اضافه کرد: به منظور حمایت معیشتی از اقشار ضعیف جامعه، مبلغ 100 هزار تومان یاری بلاعوض برای 4 ماه، آذر تا اسفند ماه در نظر گرفته شده است و این یاری هزینه بلاعوض از نیمه دوم آذر ماه پرداخت می گردد.

وی گفت: همچنین برای افرادی که شغل و درآمد ثابت ندارند وام یک میلیون تومانی درنظر گرفته شده است و متقاضیان باید کد ملی سرپرست خانوار را با سیم کارتی که به نام سرپرست خانوار است، به 6369 ارسال نمایند و کلمه اضافی لازم نیست همراه با کد ملی ارسال گردد.

شمس گفت: به مدت یک هفته ما پیامک های ارسال شده را پالایش و برای سازمان برنامه بودجه ارسال می کنیم و بعد از آن برای واریز وارد سیستم بانکی می گردد و این بار برخلاف مرحله اول که اقساط از یارانه کسر می شد، از بسته حمایت معیشتی دولت اقساط این وام کسر می گردد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: مشمولان وام یک میلیون تومانی، 29 میلیون و 700 هزار نفر از افراد کمتر برخوردارند، افراد دارای درآمد ثابت از جمله کارمندان دولت، شرکت های دولتی یا نهاد ها عمومی غیر دولتی، بازنشستگان، بیمه پرداز سازمان تامین اجتماعی یا سایر صندوق های بازنشستگی مشمول این طرح نمی شوند و در کل به دهک های پایین که شغل و درآمد ثابت ندارند این وام داده می گردد.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 5 دی 1399 بروزرسانی: 5 دی 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1452

به "زمان واریز بسته معیشتی 100 هزار تومانی تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان واریز بسته معیشتی 100 هزار تومانی تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید