رکورد کسری بودجه کانادا به علت مبارزه با کرونا

به گزارش مجله توسعه دهنده، اقدام های دولت کانادا برای مبارزه با همه گیری ویروس کرونا منجر به ثبت رکورد کسری بودجه 294 میلیارد دلاری (382 میلیارد دلار کانادا) در این کشور شد.

رکورد کسری بودجه کانادا به علت مبارزه با کرونا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت به کانادا از طریق کالج هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، میزان بودجه در سال اقتصادی 21-2020 (که در فروردین ماه شروع شد) بیش از تقریبا 264 میلیارد دلار (343 میلیارد دلار کانادا) پیشنهاد شده در ماه ژوئیه (تیر- مرداد) است و تقریبا 20 برابر بیشتر از کسری در آخرین بودجه ارائه شده در مارس 2019 (اسفند 97) است .

کریستیا فریلند وزیر دارایی کانادا روز دوشنبه با اعلام ثبت رکورد در کسری بودجه دولت کانادا گفت که دولت تا انتها همه گیری کرونا آماده هزینه 70 تا 100 میلیارد دلار (کانادا) دیگر برای تقویت اقتصاد به مدت 3 سال است.

وی ادامه داد که هدف از این کار بازیابی اقتصاد و سبز تر کردن شرایط است.

کانادا برای دریافت 429 میلیون دوز واکسن کرونا از هفت شرکت، 1 میلیارد دلار را جهت امضای توافق با آنها هزینه نموده و حدود 322 میلیارد دلار نیز به صورت مستقیم به مردم این کشور پرداخت شده است.

بر این اساس ، در نتیجه بدهی دولت ممکن است تا بیش از 1.2 تریلیون دلار کانادا نیز افزایش یابد.، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 20 آذر 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1420

به "رکورد کسری بودجه کانادا به علت مبارزه با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد کسری بودجه کانادا به علت مبارزه با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید