روش های لیفت و جوانسازی صورت؛ بدون جراحی و بدون دستگاه

به گزارش مجله توسعه دهنده، صورت از جمله اعضای بدن انسان محسوب می گردد که به طور معمول بیشترین توجه ممکن رو به خودش جلب می نماید. چرا که جدای از استقرار اعضای ارتباطی بدن انسان در چهره، معمولاً صورت تنها عضوی هست که حین صحبت کردن و برقراری ارتباط با دیگران به چشم میاد؛ از این رو طبیعتاً زیبایی این عضو بیش از دیگر اعضای بدن موردتوجه قرار می گیرد.

روش های لیفت و جوانسازی صورت؛ بدون جراحی و بدون دستگاه

در این عنوان سعی داریم تا شما عزیزان رو با سه روش لیفت و جوانسازی صورت بدون احتیاج به جراحی یا استفاده از دستگاه های خاص آشنا کنیم. به طور کلی این سه روش عبارت اند از تزریق ژل و بوتاکس، لیفت صورت با نخ و رتینول تراپی.

در ادامه به شرح مختصر، اما همه جانبه در ارتباط با هر یک از این شیوه ها خواهیم پرداخت.

لزوم احتیاج به استفاده از لیفت و جوانسازی صورت

در هر دهه از زندگی به طور میانگین در حدود 30 درصد از سطح ساخت استاندارد کلاژن در بافت پوست ما کاسته می گردد.

علاوه بر آن آلاینده های مدرن صنعتی که در حال حاضر در محیط های شهری از کم جمعیت تا پر جمعیت وجود دارند، به راحتی به درون منافذ پوستی ما نفوذ نموده و منجر به کاهش سطح سلامت و زیبایی بافت پوست ما می شوند.

در عین حال عادات ناسالم روزمره ما مثل عدم انجام مراقبت های پوستی، به سلامت بافت پوست ما صدمه وارد می نماید. در نتیجه با قرار دریافت در معرض کلیه عواملی که با هم مرور کردیم، سلامت و جوانی پوست صورت ما به مخاطره خواهد افتاد.

در ادامه با هم به آنالیز متدی غیرتهاجمی و بدون احتیاج به جراحی و دستگاه های خاص خواهیم پرداخت که به ما در انواع فرآیند های جوانسازی، لیفت و پاکسازی صورت یاری خواهند کرد.

جوانسازی صورت با تزریق ژل و بوتاکس

تزریق، که در این مورد تزریق های موردنظر ما ژل و بوتاکس هستند؛ از راه های متنوعی به ما در جوانسازی صورت و دیگر نواحی بدن یاری می نمایند. اما عملکرد هر یک از این فرآیند های تزریقی مجزای از دیگری بوده و هر یک به شیوه خود و با مزایایی که دارد ما رو در زمینه جوانسازی صورت همراهی خواهند کرد.

جهت مشاوره همین حالا با ما تماس بگیرید.

02128425660

باید در نظر داشته باشیم که برای فرآیند جوانسازی صورت با تزریق ژل، برای هر یک از بخش های صورت؛ می بایست از ژل دارای غلظت خاص و مورداحتیاج برای همون بخش از صورت استفاده کرد. نتایج حاصل از تزریق ژل از ظرافت بسیار بالایی برخوردارند. عاری از هرگونه حساسیت و عوارض جانبی هستن و از حداقل میزان درد حین تزریق برخوردار هست.

استفاده از ژل های با کیفیت و مرغوب تر در بازار منجر به ماندگاری طولانی تر آثار حاصل از فرآیند جوانسازی صورت با تزریق ژل خواهد بود. رفع چین و چروک های موجود در بخش های اطراف چشم، لب، بینی، فک و چانه و گردن از جمله مواردی هستند که تزریق ژل به خوبی از پس آن ها بر می آید.

موردی که باید در فرآیند جوانسازی با تزریق بوتاکس در نظر داشت، کاربرد متفاوت بوتاکس با ژل هست. چرا که ژل به صورت فیلر به ایجاد اثر پوششی در نواحی برخوردار از چین و چروک می پردازه، اما بوتاکس به نحوی با کاهش فعالیت در صورت که با انقباض خودشون منجر به بروز چین و چروک در صورت می گردد، به جوانسازی بخش های مختلف صورت ما می پردازد.

تاثیر استفاده از بوتاکس به صورت دوره ای هست، به این معنی که پس از تزریق بوتاکس و رفع آثار کهولت سن در ناحیه موردنظر؛ به فواصل معین شده توسط پزشک احتیاج به تزریق مجدد وجود داره که بر اساس نوع چین و چروک فواصل معین شده یا تعداد تزریق ها معین خواهد شد. اما به طور کلی سبک تزریق های بوتاکس با توجه به نوع چین و چروک از قرار زیر خواهد بود.

به نوعی هدف اصلی استفاده از بوتاکس جلوگیری از تبدیل خطوط موقت به دائم محسوب می گردد. به نوعی که منجر به رفع چین و چروک های سطحی پوست و پیشگیری از تبدیل چین و چروک های سطحی به دائمی می گردد. در نتیجه در مواردی که چین و چروک های سطحی وجود دارند معمولا چند جلسه تزریق به فاصله سه ماه به کاهش یا رفع کامل چین و چروک منجر می گردد.

اما در موارد برخورداری از چین و چروک های عمقی تر یا دائمی، نهایتا تا سه جلسه تزریق به فواصل یک ماه صورت می گیرد و پس از اون با استفاده از ژل های مکمل فرآیند بوتاکس به کاهش حداکثری آثار کهولت سن در چهره پرداخته می گردد.

جوانسازی صورت با استفاده از رتینول تراپی

رتینول تراپی به علت برخورداری از ساختار مشابه ویتامین A علاوه بر جوانسازی پوست، از پوست صورت در برابر رادیکال های آزاد محافظت می نماید. رتینول از بین تمام مواد موجود در گروه رتینوئید ها، از کمترین امکانِ ایجادِ حساسیت و ایجاد تحریک پذیری برخورداره که برای افرادی با پوست حساس بسیار مناسب است.

رتینول از خانواده رتینوئید ها بوده و باتوجه به برخورداری از ساختار کوچک سلولی، با جذب در لایه های بیرون پوستی، به لایه های زیرین پوست که محل استقرار کلاژن و الاستین هست، انتقال پیدا می نماید. با نفوذ به این لایه ها رتینول منجر به افزایش ترشح کلاژن و الاستین در زیر پوست و جوانسازی هرچه بیشتر پوست صورت می گردد.

رفع سازی لکه های قهوه ای رنگِ حاصل از اشعه آفتاب، آکنه و کک و مک از جمله موارد دیگری هستند که در رتینول تراپی میسر شده و برای مدت تقریبا طولانی پایدار خواهند موند. رفع منافذ غیرعادی پوست و بازیابی پوستی نرم و یک دست همون تاثیرِ شگفت انگیزِ رتینول تراپیِ که با نام جادوی رتینول تراپی شناخته می گردد.

ایجاد تاخیر در روند پیری پوست از جمله آثار خارق العاده پاکسازی صورت با رتینول تراپی محسوب می گردد. در عین حال درمان جوش های سرسفید، سرسیاه و گرفتگی منافذ پوست و گا ها پاکسازی اجرام زیرپوستی از جمله موارد دیگری هستند که می گردد با رتینول تراپی به اون ها دست پیدا کرد.

جوانسازی و لیفت صورت با استفاده از فرآیند لیفت با نخ

فرآیندی که تکنولوژی پیشرفته اون به پزشکان و تکنیسین های زیبایی اجازه این رو می ده که صورت شما عزیزان رو به هر جهتی لیفت نمایند. بالا کشیدن پوست تنها کاری نیست که در فرآیند جوانسازی صورت با لیفت نخ انجام می گیرد.

در این فرآیند تحریک بافت پوست به ترشح کلاژن به شدت به فرآیند جوانسازی سرعت می بخشه چرا که از طرفی با انجام پذیرفتن پروسه لیفت و بالا کشیده شدن پوست چروک های موجود در سطح پوست از بین خواهند رفت و تحریک پوست برای ترشح کلاژن بیشتر بافت آینه ای و درخشنده رو برای شما به ارمغان می آورد.

در این فرآیند که ابتدا با بی حسی موضعی آغاز می گردد، در نواحی خاصی از صورت که احتیاج به لیفتینگ در اون ها حس می گردد؛ سوراخ های ریزی توسط پزشک ایجاد می گردد و سوزن و نخ مخصوص لیفتینگ از لایه زیرین پوست عبور می نماید تا پوست رو مثل قلاب در خودش درگیر کنه و به سمت بالا راهنمایی (لیفت) کند.

پس از انجام این فرآیند بدونی احتیاج به جراحی و هیچگونه دستگاه خاص، پزشک موردنظر به پیکربندی شکل لیفت می پردازد تا بهترین نتیجه از فرآیند لیفت حاصل گردد. پس از انجام لیفت صورت با نخ احتیاج به دوره نقاهت یا استراحتی وجود ندارد و این فرآیند عاری از هرگونه حساسیت یا عوارض جانبی است.

در صورت تمایل به رزرو وقت برای جلسه مشاوره و دریافت مشورت و معاینه توسط پزشک، با کارشناسان کلینیک ساعی تماس حاصل فرمائید.

در صورت تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون عمل های زیبایی دیگر از جمله لیزر مو های زائد، یا انواع روش های زاویه سازی و فرم دهی صورت در کلینیک ساعی، لطفا به وسیله هر یک از پل های ارتباطی با ما در ارتباط باشید یا همین حالا با ما تماس بگیرید!

02128425660

[email protected]

آگاهیِ شما، رمز موفقیت ماست!

جهت مشاهده نمونه های بیشتر به اینستاگرام مراجعه نمایید.

clinicsaee@

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت مراجعه نمایید.

www.saeeclinic.com

منبع: برترین ها
انتشار: 14 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 627

به "روش های لیفت و جوانسازی صورت؛ بدون جراحی و بدون دستگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روش های لیفت و جوانسازی صورت؛ بدون جراحی و بدون دستگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید