رئیس روابط عمومی وزارت کار خبر داد: برگزاری اولین جشنواره ملی کاریکاتور کارآ

به گزارش مجله توسعه دهنده، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از همه هنرمندان کاریکاتوریست کشور دعوت کرد تا در اولین جشنواره ملی کاریکاتور کارآ شرکت کنند.

رئیس روابط عمومی وزارت کار خبر داد: برگزاری اولین جشنواره ملی کاریکاتور کارآ

حامد شمس توضیح داد: اولین دوره جشنواره ملی کاریکاتور کارآ با موضوع کارآفرینی و با محورهای اشتغال زنان، توسعه اشتغال روستایی، مشاغل نوین (استارت آپ ها)، توانمند سازی ، بیمه بیکاری، مشاغل آسیب دیده و متاثر از کرونا و توسعه تعاونی ها در دی ماه سال جاری برگزار می شود.

به گفته وی ، هادی حیدری کاریکاتوریست بنام و شناخته شده کشورمان، دبیری این جشنوره را بر عهده دارد.

شمس در خصوص قوانین شرکت در این جشنواره گفت: علاقه مندان می توانند تا 20 دی ماه آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی تاکید کرد: هر هنرمند مجاز است حداکثر 3 اثر خود را در جشنواره کارآ شرکت دهد.

به گفته وی ،هر اثر باید در اندازه آ. سه (7/29 در 42 سانتی متر) و با وضوح تصویر(رزولوشن) و فرمت: 300dpi / Jpeg ارائه شود.

رئیس مرکز روابط عمومی وزارت کار تاکید کرد: همراه آثار باید بیوگرافی هنرمند (در حد 200 کلمه)، شماره تلفن و نشانی کامل نیز ارسال شود و آثار ناقص حذف خواهند شد.

شمس افزود: آثار نباید پیش تر منتشر شده یا جایزه گرفته باشند.

وی در خصوص هدف برگزاری این جشنواره نیز گفت : وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قصد دارد تا با برگزاری این جشنواره از زاویه نگاه هنرمندان و به صورت ملموس تر به تشریح و معرفی موضوعات و ماموریت های خود برای عموم مردم بپردازد.

وی گفت: برگزیدگان اولین جشنواره ملی کاریکاتور، بهمن ماه معرفی می شوند. تمام آثار راه یافته به بخش نمایشگاه، در قالب یک کتاب نفیس منتشر و به هنرمندانی که آثارشان در کتاب درج شده باشد، نسخه ای تقدیم خواهد شد.

گفتنی است کاریکاتوریست ها تا 20 دی فرصت دارند آثار خود را به نشانی تهران- خیابان آزادی - بین خیابان خوش و بهبودی طبقه هشتم مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی یا نشانی الکترونیکی: [email protected] ارسال کنند.

همچنین تاکید می شود حق استفاده از آثار ارسالی برای وزارت تعاون٬کار و رفاه اجتماعی محفوظ است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 16 بهمن 1399 بروزرسانی: 16 بهمن 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1530

به "رئیس روابط عمومی وزارت کار خبر داد: برگزاری اولین جشنواره ملی کاریکاتور کارآ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس روابط عمومی وزارت کار خبر داد: برگزاری اولین جشنواره ملی کاریکاتور کارآ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید