درخواست ویژه بیرانوند از طرفداران پرسپولیس

به گزارش مجله توسعه دهنده، پرسپولیس در آخرین میزبانی این فصل خود در ورزشگاه آزادی به مصاف گل گهر سیرجان خواهد رفت و امیدوار است با تکرار موفقیت خود برابر حریف سیرجانی همچون دو بازی اخیر در لیگ و جام حذفی، این بار نیز با کسب سه امتیاز در مسیر قهرمانی کار را دنبال کند.

درخواست ویژه بیرانوند از طرفداران پرسپولیس

علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس با اشاره به این موضوع از طرفداران تیمش درخواست نموده با حضور در استادیوم آزادی یک روز باشکوه دیگر را شکل دهند تا آنها برای دستیابی به موفقیت و کسب نتیجه مقابل حریف، از حمایت شان سود ببرند و نوشت:

سلام به برترین طرفداران جهان؛ تو این فصل خیلی اذیت شدین. خیلی از بازی ها رو به دلایل مختلف نتونستین کنارمون باشید. هر چه که بود گذشت و ما شاد از اینکه تو بازی های اخیر حضور گرمتون، انرژی هاتونو حس کردیم. دمتون گرم که همواره پای عشقتون ایستادین. شما لایق برترین ها هستید چون خودتون برترینید. آدینه آخرین بازی فصل ما تو تهرانه و شاید مهم ترین بازی مون باشه. بدون شما ما هیچیم. پس دوباره با حضورتون قدرت ارتش سرخ رو به جهان نشون بدین. امیدوارم مسئولین هم اجازه ورود حداکثری رو تو استادیوم بدن چون به کمکتون احتیاج داریم. ما با هم قوی تریم. کسی جلودار ما نیست. دو قدم مونده به قهرمانی و اون چیزی که همه ما از اول دنبالش بودیم. پس آدینه استادیوم را بترکونید با لباس و پرچم خوشرنگ قرمز. می بینمتون.

منبع: فرارو
انتشار: 19 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1402 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 2355

به "درخواست ویژه بیرانوند از طرفداران پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست ویژه بیرانوند از طرفداران پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید