پیش بینی نوستراداموس سرخ ها از نتیجه و ستاره دربی ، استقلال به یک علت مهم ترسیده است

به گزارش مجله توسعه دهنده، بازیکن سابق سرخ ها در مورد دربی گفت: چون جام حذفی است پرسپولیس این ریسک را نمی کند که یکسره حمله کند

پیش بینی نوستراداموس سرخ ها از نتیجه و ستاره دربی ، استقلال به یک علت مهم ترسیده است

به گزارش خبرنگاران حسن خانمحمدی بازیکن اسبق پرسپولیس تا به امروز چهار بار پیش بینی نموده و هر بار پیش بینی هایش در لیگ برتر و جام حذفی برای پرسپولیس دقیق از آب درآمده است. به همین علت لقب هشت پای ایرانی را به اوداده اند از این روبازیکن اسبق ومربی نوجوانان پرسپولیس برای پنجمین بار هم پیش بینی انجام می دهد و معتقد است در نهایت باز هم پرسپولیس قهرمان جام حذفی خواهد شد.

از بازی پرسپولیس مقابل طرفدار آغاز کنیم.

پرسپولیس در 20 دقیقه کار تیم طرفدار را تمام کرد و بعد از آن سعی در اداره بازی را داشت اما بعد از آنکه یک گل دریافت کرد و فاصله کمتر شد کمی احساس خطر کرد اما با روحیه بالاتر تیم جنگید و پیروز به پیروزی شد و تیم طرفدار را با نتیجه ای بسیار خوب شکست داد و با اقتدار به بازی فینال راه یافت .

به علت چهار بار پیش بینی درست تان می خواهیم بدانیم که این بار بازی پرسپولیس مقابل استقلال در فینال جام حذفی را چگونه پیش بینی می کنید؟

تا به امروز دیدید که چهار بار پیش بینی کردم و هر بار هم پیش بینی هایم درست از آب در آمد و این بار هم برای بار پنجم پیش بینی می کنم که پرسپولیس در نهایت پیروز از زمین بیرون می آید چه بسا که اگر این رجحان در نود دقیقه یا وقت های تلف شده یا پنالتی حاصل گردد.

در رابطه با بازی که پرسپولیس مقابل استقلال پیش رو دارد پیش بینی دقیق تر را می خواستیم بدانیم؟

چون جام حذفی است پرسپولیس این ریسک را نمی کند که یکسره حمله کند با وجود این شانس برای برد دارد از این رو با قاطعیت نمی توان گفت که در نود دقیقه کار تمام می گردد اما در 120 دقیقه و پنالتی ها پرسپولیس حتماً برنده می گردد در هر حال چون پرسپولیس فضاها را می بندد فضا برای گلزنی استقلال بسیار سخت خواهد شد اما از سوی دیگر با مهره هایی که دارد پرسپولیس برای برد در لیگ و یا در ضربات پنالتی به علت بازیکنانی که در اختیار دارد و در رأس آنها بیرانوند قرار گرفته است شانس زیادی برای برنده شدن خواهد داشت .

شاه مهره پرسپولیس برای برنده شدن چه بازیکنی خواهد بود؟

پرسپولیس بازیکنانی مانند ترابی یا صادقی دارد. ترابی که می تواند درهر حالتی نقش آفرینی داشته باشد اما پاس های صادقی هم واقعاً طلایی است ضمن اینکه گولسیانی هم در ضربات سر و پنالتی برگ برنده ای بزرگ محسوب می گردد ضمن اینکه تجربه پور علی گنجی در خط دفاعی واقعاً به مدد پرسپولیس می آید. سر لک و بیرانوند هم در فاز دفاعی واقعاً به پرسپولیس یاری می نمایند و شانس تیم شان را واقعاً به علت خوب دفاع کردن در فاز هجومی هم به بالاترین درجه ممکن می رسانند.

این بار هم عیسی می تواند برای پرسپولیس در نقش یک تمام نماینده در دربی نقش آفرینی داشته باشد؟

حتما عیسی می تواند در بازی های خاص نقش آفرینی داشته باشد و قادراست به تیم یاری کند و یاری حال یحیی و تیمش واقع گردد.

شرایط دو تیم را در قیاس با یکدیگر به لحاظ نقاط برتر و پایین ترش چگونه ارزیابی می کنید؟

پرسپولیس به لحاظ فنی 5 تا 10 درصد بهتر از استقلال است و در یک جمله آنها انگیزه دارند اما پرسپولیس شرایط روحی روانی بهتری دارد ضمن اینکه به علت باخت قبلی و از دست دادن جام آخر از پرسپولیس می ترسد و از آنجا که من می دانم اگر پرسپولیس این جام را ببرد همزمان دو جام دیگر را هم بالاتر خواهد برد و به گونه ای هر سه جام را بالا خواهد برد این مسأله فشار روانی زیادی را به استقلال وارد خواهد ساخت و فشار روانی برروی استقلال را به حداکثر می رساند.

در رابطه با اصرار باشگاه استقلال و سر مربی این تیم مبنی بر سوت زدن بازی به وسیله داور خارجی چه نظری دارید؟

به نظرم این کار نوعی جر زدن است. قضاوت بازی به وسیله داور خارجی به نوعی پیش داوری است چون به نوعی مسئولان تیم استقلال می خواهند اگر بازنده شدند دست بالا را بگیرند که ما گفته بودیم که باید داور خارجی باشد و از سوی دیگر با راه انداختن جنگ روانی علیه داور و تیم رقیب همه چیز را به سود خودشان تغییر دهند اما این روش منسوخ شده است و دیگر جواب نمی دهد. به نظرم این کار نشانه ترس است و به نوعی فرافکنی است و به نظرم زمانی تیمی به این جنگ ها می پردازد که از رقیبش می ترسد. من فکر می کنم آنها این کار را می نمایند که داور را به سود تیم خودشان ببرند تا شاید سوت های 50 به 50 را به سودشان سوت بزند اما حقیقت این است جام های پشت سر هم که پرسپولیس گرفت به برخی ها فشار وارد کرد تا برخی از تیم ها در پی این باشند که مانع قهرمانی پرسپولیس شوند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 خرداد 1402 بروزرسانی: 10 خرداد 1402 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 2364

به "پیش بینی نوستراداموس سرخ ها از نتیجه و ستاره دربی ، استقلال به یک علت مهم ترسیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی نوستراداموس سرخ ها از نتیجه و ستاره دربی ، استقلال به یک علت مهم ترسیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید