پرسپولیس قهرمانی استقلال را تبریک نگفت!

به گزارش مجله توسعه دهنده، در فاصله سه هفته مانده به سرانجام فصل، استقلال با اختلاف 9 امتیازی پیروز شد قهرمانی لیگ بیست و یکم را از آن خود کند. باشگاه پرسپولیس بعد از تحمل سومین شکست فصل خود و از دست رفتن قهرمانی در این فصل، در بیانیه ای خطاب به هواداران، از آنها درخواست کرد حمایت خود را برای پیروزیت دوباره ادامه دهند.

پرسپولیس قهرمانی استقلال را تبریک نگفت!

این در حالی است که شاید مهم ترین نکته این پیام جمله نخست آن باشد که نوشته شده: تیم محبوب شما به دلایل متعدد که باید در انتها فصل بررسی شود، قهرمانی را از دست داده است.

با این حال شاید بسیاری انتظار داشتند که باشگاه پرسپولیس در اولین بیانیه پس از قهرمانی تیم رقیب، این دستاورد را به آبی پوشان تبریک بگوید اما در بیانیه پرسپولیس، هیچ اثری از این موضوع دیده نمی شود تا برخلاف لیگ های معتبر و رقابت تیم های بزرگ اروپایی، در ایران همچنان خبری از تبریک موفقیت تیم حریف نباشد.

پیام باشگاه پرسپولیس را می خوانید:

هواداران عزیز پرسپولیس!

تیم محبوب شما به دلایل متعدد که باید در انتها فصل بررسی شود، قهرمانی را از دست داده است. ما می دانیم برای شما که تیم تان 5 فصل پیاپی، سزاوارانه قهرمان لیگ شده ، جام حذفی برده ، پیروزی در سوپرکاپ را جشن گرفته و دو بار هم به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده ، تحمل این روزها چقدر سخت است.

این را هم می دانیم که هیچ کدام از آن پیروزی ها و جام بالای سر بردن ها، بدون حمایت شما ممکن نمی شد. شما بودید که در سخت ترین لحظات، زمانی که تیم، قهرمانی را روز آخر از دست داد و همه بازیکنان به پهنای صورت اشک می ریختند، وقتی پنجره بسته شد و با 14 بازیکن به فینال آسیا رسیدیم، پشت تیم ایستادید، دستش را گرفتید و تا بالاترین قله ها بردید.

پرسپولیس، امروز دوباره به حمایت شما نیاز دارد. درست است که قهرمانی را از دست داده اما هنوز فصل به انتها نرسیده. نیاز داریم دوباره در کنار هم بایسیتم. برای بازیکنان و کادرفنی تیم دست بزنیم و از آن ها بخواهیم تا لحظه آخر لیگ بجنگند.

یکی از زیباترین و در عین حال تاثیرگذارترین انتها ها برای پرسپولیس، روز آخر لیگ 95-94 بود . به ظاهر همه چیز را در روز آخر از دست دادیم و قهرمان نشدیم اما، رفتاری که در آن روز تاریخی نشان دادیم، برای همیشه پرسپولیس را از دیگر باشگاه های ایرانی متفاوت کرد. دست تیم مان را گرفتیم، اشک هایش را پاک کردیم، دلداری اش دادیم و کنارش ماندیدم تا قدرتمندتر بازشود و 5 سال پیاپی به ما شادی و افتخار هدیه بدهد.

امروز دوباره پرسپولیس نیاز به حمایت دارد. کنارش بمانیم، حمایتش کنیم و اجازه بدهیم فصل که تمام شد، در فضایی آرام و به دور از احساسات، دوباره خودش را ترمیم کند.

این راه را ما یک بار با هم رفته ایم و انتها روشنش را دیده ایم. صبور باشیم و دوباره قدم در راه بگذاریم.

به امید روزهای بهتر

زنده باد پرسپولیس!

منبع: فرارو
انتشار: 13 تیر 1401 بروزرسانی: 13 تیر 1401 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 2196

به "پرسپولیس قهرمانی استقلال را تبریک نگفت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس قهرمانی استقلال را تبریک نگفت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید