درخواست رئیسی برای ساخت هواپیمای مسافری

به گزارش مجله توسعه دهنده، رئیسی پس از بازدید از بخش های مختلف شرکت هِسای وزارت دفاع در اصفهان از مسئولان این شرکت خواست هواپیمای مسافربری با رعایت استانداردهای بین المللی فراوری نمایند.

درخواست رئیسی برای ساخت هواپیمای مسافری

به گزارش فارس، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در بیست و پنجمین سفر استانی خود، با حضور در شرکت هسای وزارت دفاع طی سخنانی با تقدیر از اقدامات انجام گرفته در شرکت هِسا گفت: این شرکت مظهر خودباوری، دانش بنیان، ابتکار و خلاقیت، روحیه نوآورانه و خلاقانه است.

وی با بیان اینکه شرکت هِسای وزارت دفاع نمود عینی فراوری، دانش بنیان و اشتغال آفرین است، اضافه نمود: این شرکت یکی از مظاهر اقتدار در کشور است که توانسته است با همت دست اندر کاران صنعت دفاعی فراوری قدرت کند.

رئیس جمهور پس از بازدید از مجموعه بالگردی و بخش های مختلف شرکت هِسا گفت: این شرکت مجموعه ای از دانایی ها را به توانایی تبدیل نموده و آنچه که ما از شرکت هِسا انتظار داریم ساخت هواپیمای مسافربری با رعایت تمامی استاندادر های لازم بین المللی است.

شرکت صنایع هواپیماسازی ایران(هسا) به عنوان اولین مرکز ساخت انواع پرنده بال ثابت و بالگردان مشخص و با در دستور قرار گرفتن برنامه ساخت هواپیمای مسافربری فرایند تکاملی خود را طی می نماید.

ساخت جنگنده کوثر، طراحی و ساخت هواپیمای بدون سرنشین ابابیل، فراوری بالگردهای شاهد 278، ظفر 300، شاهد 274، شاهد 285، ساخت پروانه با مواد کامپوزیت، تعمیرات هواناو، فراوری هواپیمای آموزشی سیمرغ، هواپیمای آبپاش، ساخت و تست ترمز هواپیما، یاری به تجهیز و نوسازی ناوگان ریلی کشور و تامین تجهیزات مورد احتیاج حوزه هوایی کشور از جمله خدمات و فراوریات شرکت صنایع هواپیماسازی ایران (هسا) است.

منبع: فرارو
انتشار: 28 تیر 1401 بروزرسانی: 28 تیر 1401 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 2209

به "درخواست رئیسی برای ساخت هواپیمای مسافری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست رئیسی برای ساخت هواپیمای مسافری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید