خبرنگاران هندبال برتر مردان؛ اصفهان و کردستان امتیازها را تقسیم کردند

به گزارش مجله توسعه دهنده، شیراز-خبرنگاران- دیدار تیم های کیمیا کاشت کردستان و هوانیروز اصفهان در پیکارهای دور برگشت لیگ برتر مردان کشور با نتیجه تساوی پایان یافت و این 2 تیم امتیازها را تقسیم کردند.

خبرنگاران هندبال برتر مردان؛ اصفهان و کردستان امتیازها را تقسیم کردند

به گزارش خبرنگاران، در آخرین بازی از چهارمین روز گروه دوم این پیکارها که شامگاه شنبه در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برگزار گشت، هر 2 تیم در یک بازی پایاپا با نتیجه 27 بر 27 به کار خود انتها دادند.

در نیمه نخست این دیدار هر 2 تیم بازی سرعتی را در دستور کار داشتند، همین امر موجب شد بازی در لحظاتی به خشونت کشیده شود به گونه ای که داور این بازی ناگزیر شد چند بازیکن هر 2 تیم را با کارت زرد جریمه کند.

در ادامه این دیدار هر دو تیم نیز می کوشیدند از یکدیگر پیشی بگیرند و در نهایت هم در نیمه نخست، تیم هوانیروز اصفهان در یک بازی نزدیک با نتیجه 13 بر 12 از سد حریف خود گذشت.

در نیمه دوم هم هر 2 تیم بر تلاش خود افزودند اما در نهایت این بازی با همان نتیجه 27 بر 27 مساوی انتها یافت.

در ادامه این پیکارها و از گروه یک، روز، یکشنبه (بیست و سوم آذرماه 99) پاس ناجا قم به مصاف نفت و گاز گچساران می رود، تیم های ستارگان دشتستان با پرسپولیس بهبهان و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با ذوب آهن اصفهان بازی خواهند کرد.

در گروه یک این رقابت ها تیم های ستارگان دشتستان بوشهر، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، پرسپولیس بهبهان، نفت و گاز گچساران، ذوب آهن اصفهان و پاس ناجا قم شرکت دارند.

همچنین فرازبام خاییز دهدشت یاسوج، کیمیا کاشت کردستان، زغال سنگ طبس، فولاد سپاهان اصفهان، پرواز هوانیروز اصفهان و مس کرمان هم تشکیل دهنده تیم های گروه دوم هستند.

این رقابت ها که از نوزدهم آذرماه 99 آغاز شده تا بیست و چهارم این ماه در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز در شهر صدرا بدون حضور تماشاگران و خبرنگاران ادامه خواهد داشت.

شهر صدرا در فاصله 20 کیلومتری شمال غربی شیراز واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 بهمن 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 1497

به "خبرنگاران هندبال برتر مردان؛ اصفهان و کردستان امتیازها را تقسیم کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هندبال برتر مردان؛ اصفهان و کردستان امتیازها را تقسیم کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید