خبرنگاران فعالیت مراکز غیر ضرور پزشکی در البرز متوقف شد

به گزارش مجله توسعه دهنده، کرج - خبرنگاران - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت که برای پیشگیری از گسترش بیماری کرونا، فعالیت مراکز غیر ضرور پزشکی از جمله دندانپزشکی ، فیزیوتراپی و زیبایی پوست ومو در استان متوقف شده است.

خبرنگاران فعالیت مراکز غیر ضرور پزشکی در البرز متوقف شد

دکتر حسن اینانلو روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران گفت : این اقدام در راستانی برنامه زیستی کرونا اجرا شده و به احتمال بخش های دیگر نیز در روزهای آینده تعطیل می گردد.

وی بیان داشت: برای تامین نیازهای مردم به دندانپزشکی و فیزیوتراپی در بعضی مراکز دولتی انجام می گردد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز به مردم توصیه کرد که برای پیشگیری از بیماری کرونا خودمراقبتی و رعایت نکات بهداشتی را مورد توجه ویژه قرار دهند.

طبق آخرین گزارش ها تا به امروز 140 نفر در استان البرز به کرونا مبتلا شده و هشت نفر جان باخته اند.

حدود 160 بیمار کرونایی و غیر کرونایی طی چند روز اخیر از بیمارستان های البرز ترخیص شدند.

ویروس کرونا که به طور رسمی کووید - 19 نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از 50 کشور سرایت نموده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا شرایط فوق العاده اعلام کند.

طبق گزارش روز پنجنشبه (15اسفندماه) وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، تا به امروزتعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور به 3 هزار و 513 نفر و فوت ناشی از آن به 107 نفر رسید و همچنین 739 نفر تا به امروز بهبود یافته اند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز نیز امروز اعلام نمود که با آنالیز نتایج آزمایشات ، شمار قطعی مبتلایان به بیماری کرونا در این استان به 140 نفر رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 941

به "خبرنگاران فعالیت مراکز غیر ضرور پزشکی در البرز متوقف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فعالیت مراکز غیر ضرور پزشکی در البرز متوقف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید