تور ارزان دبی: سویه نو کرونا به آمریکا و امارات رسید

به گزارش مجله توسعه دهنده، مقامات بهداشتی آمریکا و امارات مشاهده نخستین مورد ابتلا به سویه اُمیکرون را در کشورشان تأیید کردند.

تور ارزان دبی: سویه نو کرونا به آمریکا و امارات رسید

با تور ارزان دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از شبکه سی ان بی سی، آمریکا تأیید کرد نخستین مورد ابتلا به سویه تازه کرونا که اُمیکرون نام دارد، در کالیفرنیا مشاهده شده است.

بنا بر اعلام مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا (CDC) مقامات بهداشتی آمریکا تأیید نموده اند که نخستین مورد ابتلا به سویه تازه و به شدت جهش یافته کرونا در کالیفرنیا مشاهده شده است.

دکتر آنتونی فائوچی، مشاور ارشد پزشکی کاخ سفید گفت یک فرد که به طور کامل نیز واکسینه شده بود و به تازگی از آفریقای جنوبی به سان فرانسیسکو در تاریخ 22 نوامبر بازگشته بود، تست کرونایش در تاریخ 29 نوامبر مثبت از آب عایدی.

او در کنفرانسی مطبوعاتی در کاخ سفید ضمن اعلام جزئیاتی از این خبر گفت: این فرد خود را قرنطینه نموده است و با تمام کسانی که در تماس نزدیک بوده، تماس گرفته شده و آن ها جواب آزمایش شان منفی بوده است.

او البته در عین حال گفت ما خوشحالیم که این بیمار نه تنها دارای علائم ملایمی بود، بلکه نشانه های بیماری او رو به بهبودی است.

طبق اعلام مرکز کنترل و پیشیری بیماری آمریکا با انجام توالی یابی ژنتیکی در دانشگاه کالیفرنیا، ابتلای این فرد به سویه اُمیکرون تأیید شد.

بعلاوه امارات از ثبت اولین مورد ابتلا به سویه جهش یافته اُمیکرون در یک زن آفریقایی که به وسیله یک کشور عربی وارد امارات شده بود، اطلاع داد. وزارت بهداشت امارات گفت زنی که تحت نظر قرار گرفته، دو دوز واکسن کرونا را تزریق نموده است.

وزارت بهداشت امارات با اشاره به اینکه این زن قرنطینه شده و تحت نظر واقع شده است شرح داد: این فرد هیچ علامتی نداشته و کسانی که با او در تماس بوده اند، تحت قرنطینه هستند.

صبح امروز نیز عربستان سعودی از اولین مورد مبتلا به اُمیکرون در این کشور اطلاع داد. لازم به ذکر است سویه تازه کرونا شامل 50 جهش مربوط به ویروس SARS CoV-2 اصلی است که در سال 2019 در چین ظاهر شد. این نوع تازه ویروس به سلول های انسانی دسترسی دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 دی 1400 بروزرسانی: 6 دی 1400 گردآورنده: xda-developer.ir شناسه مطلب: 2018

به "تور ارزان دبی: سویه نو کرونا به آمریکا و امارات رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان دبی: سویه نو کرونا به آمریکا و امارات رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید